یکی از محصولات در حال ساخت شرکت apple که بر روی آن سرمایه گذاری سنگین صورت گرفته به دلیل مشکلات مختلف در آستانه‌ی نابودی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران ، شرکت apple اعلام نموده که علاوه بر تاخیر در رونمایی از گوشی هوشمند خود به نام iphone6 تا سال 2015 مجبور به تاخیر از رونمایی از ساعت هوشمند خود مشهور بهiwatch تا نوامبر2014 نیز می‌باشد.

گفتنی است، شرکت apple در اعلام‌های قبلی خود رونمایی iwatch را در اکتبر 2014 معرفی کرده بود اما به دلایل مشکلات فنی و مالی این رونمایی تا نوامبر 2014 به تعویق افتاده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، شرکت apple از سال 2012 کار ساخت ساعت هوشمند خود را با مشارکت شرکت lntel برای ساخت تراشه آغازکرده و در نظر دارد تا پایان سال 2014 ساعت دارای صفحه نمایش یک و نیم اینچی خود را رونمایی کند، از جمله قابلیت‌های دیگر این ساعت هوشمند دارا بودن فناوری بلوتوث، توانایی نوشتن متن به صورت محاوره ای از سوی دیگر ارتباط با گوشی تلفن همراه و انواع تبلت‌ها است .

تاخیر در زمان رونمایی محصولapple در حالی است که سایر شرکت های رقیب مانند سامسونگ در نظر دارند، هرچه سریعتر و قبل از شرکتapple ساعت هوشمند ساخت خود را  روانه بازار نمایند.



انتهای پیام/

برچسب ها: ساعت ، هوشمند ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار