اراک/

روز قدس آیینه تمام نمای حمایت از مقاومت مردم فلسطین است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس آیینه تمام نمای حمایت از مقاومت مردم فلسطین است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، آصفری افزود: روز قدس کانون همگرایی و وحدت مسلمانان و ملتهای آزادی بخش و مذاهب و ادیان در انزجار از زیاده خواهی صهیونیست و تفکر ظالمانه و خونخوار است و امسال با حضور پرشور در صفوف راهپیمایی روز قدس اعلام می کنیم که جنایات اسرائیل غاصب بخشودنی نیست.

وی گفت : قدرت مقاومت فلسطین امروز به گونه ای است که تنها در هفته اول تهاجم اسرائیل غاصب به غزه سه میلیارد دلار خسارت برای اسرائیل متجاوز به جای گذاشت و شش میلیون صهیونیست از ترس در پناهگاهها به سر می برند.

نایب رییس کمیسیون دفاعی مجلس شورای اسلامی افزود: مقاومت امروز مردم فلسطین با مقاومت دیروز تفاوتهای زیادی دارد و از سلاح سرد و سنگ امروز به جایی رسیده که دورترین شهرهای صهیونیستی را در آماج تهدید خود دارد و اسرائیل غاصب از قدرت گرفتن این نهضت و بلوغ آن به شدت هراسان است.

آصفری گفت : مقاومت فلسطین و مردم بی گناه این کشور هزینه های زیادی را در برابر سیاستهای جنایتکارانه صهیونیستها داده اند و امروز رسالت همه ملتهای منطقه است که با مشارکت و حمایت مسوولانه در انتفاضه فلسطین فرصت تجاوز و گسترش جنایات صهیونیستها به دیگر کشورها را ندهند و با حمایت قاطع سیاسی از مقاومت فلسطین ریشه غده چرکین اسرائیل را بخشکانند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود : بیداری اسلامی و اتحاد هدفمند کشورهای اسلامی در برابر صهیونیست وقتی کامل می شود که این کشورها شریان تجارت را با صهیونیست ها قطع کنند و با کمک های مادی و معنوی خود به مقاومت فلسطین اعتراض عملی به جنایات وحشیانه این غده سرطانی را نشان دهند./ز
برچسب ها: روز قدس ، حمایت ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.