شبكه العالم از زمان آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونیسیت به غزه بیش از 600 خبر و گزارش دراین باره پخش كرده است .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از راوبط عمومی رسانه ملی شبكه العالم از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه با نگاهی ویژه به این موضوع اخبار و برنامه های خود را تدوین و پخش می كند .

در این چارچوب برنامه های زنده و تولیدی و بخش های خبری شبكه العالم اهتمام خود را بر بازتاب جهانی این فاجعه گذاشته اند .

 ویژه برنامه هایی نظیر " مع الحدیث" " بانوراما"،"اسبوع فی فلسطین "، الری الاول" و "ولكن نتلقی" با تهیه گزارش های تولیدی در باره حملات صهیونیست ها به غزه ، ریشه یابی مسئله فلسطین ، شناسایی حامیان رژیم صهیونیستی و اهداف آنان در منطقه و وضع مردم غزه در روز های اخیر تلاش كرده اند به نوعی مظلومیت مردم غزه را به گوش جهانیان برسانند .

در این برنامه ها كارشناسان بین المللی از نقاط مختلف جهان با شبكه العالم ارتباط برقرار و در بحث های این شبكه مشاركت می كنند .

 بیش از 1300 دقیقه برنامه تولیدی علاوه بر بیش از 40 ساعت خبر و گزارش در بخش های خبری این شبكه ، توانسته اند بخشی از فجایع انسانی را كه در غزه در حال رقم خوردن است در جهان منعكس كنند .
 
شبكه العالم شبكه ای برونمرزی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی به زبان عربی است كه در بسیاری از نقاط جهان خبرنگار فعال دارد .

 این شبكه علاوه بر پخش ماهواره ای خود از سه سایت اینترنتی به زبان های عربی ، انگلیسی و فارسی نیز بهره می برد و در این مدت این سایت ها نیز اهم اخبار خود را به انعكاس اخبار غزه اختصاص داده اند .
 
انتهای پیام/
برچسب ها: العالم ، غزه ، فلسطین ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار