با ابزار Time Before First Response نيز مي توانيد مدت زماني را که طول کشيده است، به ايميل ها پاسخ دهيد يا مخاطبان به ايميل هاي شما پاسخ دهند ،را مشاهده کنيد و با يک نمودار اين 2 را با هم مقايسه کنيد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اگر در زمره کاربراني هستيد که حجم ايميل هاي دريافتي و ارسالي تان زياد است، ممکن است احساس نياز به داشتن سرويسي را کرده باشيد که جزئيات ايميل ها را به نمايش بگذارد و به عبارت ديگريک گزارش ماهانه را برايتان فراهم سازد. اين امکان در سرويس ايميل گوگل يعني جيميل با نام Gmail Meter وجود دارد و مي توانيد با کمک آن از ايميل هاي خود گزارش گيري کنيد.

نحوه کار اپ اسکريپت Gmail Meter به اين شکل است که در اول هر ماه، يک گزارش از ايميل ها و فعاليت هاي شما را ارسال مي کند که شامل چند بخش است؛ در قسمت Volume Statistics، کاربر يک گزارش دوره اي از ايميل هاي دريافتي، ارسالي و ستاره زده شده دريافت مي کند. در قسمت Daily Traffic، مي توانيد به صورت نموداري، ساعات دريافت/ارسال ايميل را به همراه حجم آن ها ببينيد و با Traffic Pattern نيز اين آمار را به تفکيک روزهاي هفته  مشاهده کنيد.همچنين بخش Email Categories در يک نمودار، ايميل ها را به تفکيک بخش ها نمايش مي دهد.

 با ابزار Time Before First Response نيز مي توانيد مدت زماني را که طول کشيده است، به ايميل ها پاسخ دهيد يا مخاطبان به ايميل هاي شما پاسخ دهند ،را مشاهده کنيد و با يک نمودار اين 2 را با هم مقايسه کنيد و در انتها نيز مي توانيد تعداد کلمات تايپ شده در ايميل ها را ببينيد. در بخش Top Senders and Top Recipients نيز امکان مشاهده کساني وجود دارد که با آن ها بيشترين مکاتبه را داشته ايد و در صدر مخاطبان شما قرار دارند.

براي فعال سازي Gmail Meter ابتدا به Google Doc برويد و يک Spreadsheet جديد باز کنيد. بعد از انجام اين کار به مسير Tools > Script Gallery برويد و "Gmail Meter" را جست وجو و آن را نصب کنيد. با نصب اين اپ، در صفحه spreadsheet خود شاهد اضافه شدن آيتم مخصوص Gmail Meter خواهيد بود که با کليک روي آن و انتخاب مسيرGmail Meter > Get a Report، مي توانيد نوع گزارش مورد نظر خود را انتخاب کنيد. بعد از اين انتخاب و گذشت مدت زمان کوتاه، يک ايميل با جزئيات گزارش مربوطه را دريافت مي کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار