سومین نشست از مجموعه همایش های اقتصاد مقاومتی؛

همایش نقش صنعت بانک و بیمه در تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار می شود

سومین نشست از مجموعه همایش های علمی و تخصصی اقتصاد مقاومتی با موضوضع نقش صنعت بانک و بیمه در تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سلسله همایش های علمی و تخصصی اقتصاد مقاومتی سومین نشست با موضوع نقش صنعت بانک و بیمه در تحقق اقتصاد مقاومتی به همت انجمن بهره وری ایران در مسیر تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی روز یکشنبه 12 مردادماه برگزارمی شود.

با توجه به آنکه نظام بانکي کشور يکي از مهمترين و اثرگذارترين بخش هاي اقتصادي کشور است و بنا بر تأکیدات رهبرمعظم بر نقش نظام بانکی در تحقق اقتصاد مقاومتی در دیدار اخیر خود با مسئولان نظام، سومین نشست اقتصاد مقاومتی با موضوع نقش صنعت بانک و بیمه در تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور و سخنرانی مدیران مطرح صنعت بانک و بیمه کشور برگزار می شود.

ابلاغ سياست هاي کلي  اقتصاد مقاومتي توسط مقام معظم رهبري نويدگر حرکتي جديد و تدبيري اثربخش در تقويت و مقاوم سازي بنيان هاي اقتصاد ملي و بارورسازي آن در سال هاي پيش رو است.

ابلاغ سياست هاي کلي، انگيزه اي مضاعف براي بخش هاي مختلف اقتصادي کشور فراهم ساخته تا به فراخور حوزه فعاليتي خود اقدامات مقتضي را به انجام رسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار