چچن ورود رئیس جمهور آمریکا و مقامات اتحادیه اروپا به خاکش را ممنوع کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری ریانووستی، در پاسخ به تحریم‌های اتحادیه اروپا، رئیس جمهور چچن، رئیس‌جمهور آمریکا و مقامات اتحادیه اروپا را از ورود به خاک چچن منع کرد. 

"رمضان قدیروف" رئیس جمهور چچن اعلام کرد: در پاسخ به تحریم‌های اتحادیه اروپا، شخصا یک فهرست تحریم تهیه کرده‌ام و افرادی را از ورود به خاک جمهوری چچن منع خواهم کرد.

وی در صفحه توئیتر شخصی خود نوشت: "همه جهان شاهد مصیبت‌های کنونی مردم بی گناه در سوریه، عراق، لیبی و افغانستان هستند و اخیرا اوکراین هم به جمع آنها اضافه شده است. مسئولیت مستقیم همه این حوادث، بر گردن آمریکا و اتحادیه اروپا است. بنابراین من امروز تصمیم گرفتم خود فهرست تحریم‌هایی را تهیه کنم."

نام باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا، خوزه مانوئل باروسو رییس کمیسیون اروپا، هرمان وان رومپی رییس اتحادیه اروپا و کاترین اشتون نماینده سیاسی این اتحادیه دراین فهرست دیده می‌شود.

بر اساس این گزارش، اتحاديه اروپا شنبه رؤسای سرويس‌های اطلاعاتي و چند مسئول شورای امنيت روسيه را به علت دست‌داشتن در بحران اوکراين مجازات کرد.

در فهرست جديد اتحاديه اروپا 15 شخصيت و 18 شرکت تحت تحريم قرار گرفتند که نيکولای بورتنيکوف رئيس سرويس فدرال امنيت، ميخاييل فرادکوف رئيس سازمان اطلاعات و رمضان قديروف رئيس جمهوری چچن از جمله آنها هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
ان شااله اوباما چشمش کور , گوشش کر , زبانش لال باشه که هیچ کاری از دستش برنیاد . خدا لعنت بکنه .
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۲:۰۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
زنده باد رئیس جمهور چچن .هر قدر در مقابل ستمکاران و جهانخواران نرمش نشان بدهید، تهاجم آنها شدیدتر خواند شد. ننگ بر آنها که خون زنان و کودکان غزه را به زمین میریزند
-
محمدی
۱۰:۲۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
خیلی خوبه مردونگی کردی احسنت اگه همه غیرت شماراداشتند چه میشد
آخرین اخبار