نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امت اسلامی باید بازگشت جدی به قرآن داشته باشد و در این صورت، قرآن خود راه را نشان خواهد داد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران  از سنندج، حجت‌الاسلام محمد حسینی شاهرودی امشب در دیدار فعالان قرآنی استان کردستان گفت: همنشینی با قرآن برای انسان ارزش او را افزوده و از خطایش کم می‌کند.

وی با بیان اینکه قرآن شفاعت کرده و این شفاعت مورد قبول واقع می‌شود، افزود : باید اهل تقوا باشیم و این تقوا را نگاهداریم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تأکید بر لزوم محوریت داشتن قرآن تصریح کرد: تمام مقدمات برای حاکم شدن فرهنگ قرآنی بر جامعه است که اگر اینگونه باشد، مشکلات حل می‌شود.

حجت‌الاسلام شاهرودی با تأکید بر اینکه قرآن هدایت‌گر است، خاطرنشان کرد: قرآن با منطق کامل خود، تمام مسائل را بیان کرده است.

وی با بیان اینکه باید انس ما با قران بیشتر شود، گفت: امت اسلامی باید بازگشت جدی به قرآن داشته باشد و در این صورت، قرآن خود راه را نشان خواهد داد.

وی با بیان اینکه نباید در قرآن متعصبانه برخورد کرد و لازم است به سمت فهمیدن آن برویم، گفت: لازم است تلاش‌ها بر ترویج فرهنگ قران در جامعه متمرکز شود.

انتهای پیام/ز





برچسب ها: بازگشت ، قران ، تقوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.