محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان امروز در گفتگوی تلفنی با « بان کی مون » دبیرکل سازمان ملل متحد اوضاع بحرانی باریکه غزه و ابعاد گسترده جنایات رژیم صهیونیستی در قتل عام کودکان و زنان فلسطینی تشریح کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان امروز در گفتگوی تلفنی با « بان کی مون » دبیرکل سازمان ملل متحد با تشریح اوضاع بحرانی باریکه غزه و ابعاد گسترده جنایات رژیم صهیونیستی در قتل عام کودکان و زنان فلسطینی تصریح کرد: در هر طرح آتش بسی خواست مردم غزه بویژه رفع محاصره از باریکه غزه باید لحاظ گردد.
 
محمد جواد ظریف با گلایه از عدم تحرک جدی سازمان ملل در توقف جنایات صهیونیستها، ضرورت پیگیری کار کمیته حقیقت یاب سازمان ملل برای بررسی ابعاد جنایات رژیم صهیونیستی را خاطر نشان ساخت و بر لزوم همکاری بین المللی جهت ارسال هر چه سریعتر کمکهای داروئی و غذائی برای مردم غزه تاکید کرد .
 
بان کی مون نیز در این تماس تلفنی تاکید کرد: به عنوان دبیرکل سازمان ملل تلاش خود را برای آتش بس پایدار در غزه و رفع محاصره این منطقه و کمک به مسائل انساندوستانه در غزه بکار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
کاش میشد در روز جهانی قدس کسی پیدا میشد کاریکاتور بانی کی مون در دو نقاب می کشید که از ترس گرفتن کارش با اشتیاق با ملعون نیتانیاهو در حال دست دادن هستش.
-
ناشناس
۰۷:۲۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
ای کاش کشورهای اسلامی علی الخصوص کشورهای مرتجع عربی به اندازه کشور برزیل غیرت داشتند و سفرایشان را از این رژیم فرا می خواندند.
آخرین اخبار