زاهدی گفت: تاکنون هیچ نظارت قاطعانه و قانونی با پایان نامه فروشان و خریداران آن صورت نگرفته است و به تازگی وزارت علوم سعی در تنظیم لایحه‌ای برای مقابله با این آفت علمی کرده است.

زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: تاکنون هیچ نظارت قاطعانه و قانونی از سوی وزارت علوم بر آفت و معضل پایان‌نامه فروشی صورت نگرفته است، به گونه‌ای که در سایت‌ها و خیابان‌های شهرهای بزرگ شاهد فروش علنی پایان نامه‌ها هستیم.

وی گفت: تذکرات مجلس و دغدغه برخی دلسوزان حوزه علم و فناوری مسئولین وزارت علوم را بر این داشته است که لایحه‌ای برای مقابله با این معضل علمی درنظر بگیرند و ما منتظریم این لایحه تنظیم و به دولت تقدیم شود و سپس در خصوص اجرای نظارت‌ها در این زمینه و مجازات متخلفین وارد عمل شویم.

وی یادآور شد: نمره‌ای که خریدار پایان نامه کسب می کند به هیچ عنوان حق او نبوده و این یعنی مدارک فارغ التحصیلان آموزش عالی هم تحت الشعاع این موضوع قرار می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانشجوی دکترا
۰۷:۵۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
امیدوارم هر چه سریعتر جلوی این فعالیت های زننده و مخرب و عوارض آنها گرفته شود ...

لطفاً تدبیر شود توسط مسئولین محترم
Iran (Islamic Republic of)
rpqgyiin
۰۲:۴۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
20
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۴:۴۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
قاون پایستگی پایان نامه : هیچ پایان نامه ای از بین نمی رود بلکه از نوعی به نوعی دیگر تبدیل می شود.
-
ارمين
۱۱:۱۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
لطف كنيد بعد ازمدرك ليسانس ازانها بخواهيد يك درخواست بنوبسند بعدا متوجه سوادشان ميشي واقعا يك ليسانس به سوم ابتدائي قديم نمي رسد
آخرین اخبار