بان کی مون خطاب به مردم غزه گفت: متاسفانه اسرائیل در زمان بدی به شما حمله کرد و باور کنید الان حسابی سرم شلوغه و چند تا پرونده حقوق بشر دستمه باید بررسیشون کنم.

باشگاه خبرنگاران با در نظر گرفتن ستون ویژه‌ای با مضمون ظنز قصد دارد مطالب طنز خبری را بصورت روزانه منتشر کند. در همین راستا، مخاطبان گرامی که به طنز خبر علاقه داشته در صورت تمایل می‌توانند با بخش طنز خبری باشگاه خبرنگاران همکاری کنند. از همینرو  مخاطبانی که مایل به همکاری هستند، مطالب خود را به آدرس ایمیل news@yjc.ir ارسال کنند.

برهمین اساس، اولین نوشته طنز خبری باشگاه خبرنگاران با موضوع جنایتهای ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه و سکوت مجامع بین المللی را در ادامه همین خبر مشاهده می‌کنید.

- سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل، سازمان‌های حمایت از حقوق بشر در بیانیه‌ای از خویشتن‌داری رژیم صهیونیستی در ایام جام جهانی! و حمله نکردن به فلسطین تشکر کرده و اعلام کردند: با چه زبانی از صلح طلبی شما تشکر کنیم؟! مردم غزه در ایام جام جهانی به بهانه تماشای مسابقات فوتبال سرگرم نقشه کشی برای حمله به تل آویو بودن!. در ادامه این بیانیه آمده است: متاسفانه در حمله تروریست‌های فلسطینی با سنگ؛ سر یک سرباز اسرائیلی بشدت زخمی و به همین مناسبت در سازمان ملل 3 روز عزای عمومی اعلام شد!. سازمان ملل تصاویر حمله نظامیان اسرائیلی به غزه و بمباران آن را دستکاری فوتوشاپی! خواند و اعلام کرد: متاسفانه زنان و کودکان فلسطینی عمدا در مسیر گلوله های نظامیان خداجوی! اسرائیلی قرار میگیرن و ضمنا عمدا خونه‌هاشون رو تو مسیر بمب‌ها و موشک‌ها میسازن تا خراب بشه و جنجال درست کنن!. وی ادامه داد: متأسفانه در اين چند ساله عده‌اي از عناصر فرصت‌طلب و بي‌درد فلسطینی خيلي سرخود کشته میشن و تقصیرشو میندازن گردن ما! بهتره پدرمادرها مواظب بچه‌هاشون باشن!.

- بان کی مون خطاب به مردم غزه گفت: متاسفانه اسرائیل در زمان بدی به شما حمله کرد و باور کنید الان حسابی سرم شلوغه و چند تا پرونده حقوق بشر دستمه باید بررسیشون کنم. شما فعلا مقاومت کنید اما اصلا خشونت به خرج ندین! اجازه بدین پرونده حقوق همجنس بازها، حامیان ازدواج انسان با حیوان، حامیان ازدواج حیوان با انسان و.... رو بررسی کنم بعدش قول میدم به وضعیت شما رسیدگی کنم. شما تنها نیستین و من کاملا و دقیقا وضعیت شما رو هر شب تو تلویزیون میبینم و حتی میدونم چند تا کشته و مجروح دادین. من فعلا نمیتونم برای کشته هاتون پیام تسلیت بدم انشاله وقتی جنگ تموم شد یکجا برای همه کشته هاتون پیام تسلیت میدم!. بان کی مون خطاب به نتانیاهو گفت: تو بدی؛ تو بدی؛ تو خیلی بدی!. بان کی مون بعد از گفتن این جملات از ترس غش کرده و هم اکنون در سی سی یو به سر می‌برد.


- سازمان حمایت از حقوق بشر اعلام کرد: متاسفانه مبارزان فلسطینی در پاسخ به حملات انسان‌دوستانه! نظامیان اسرائیلی خشونت زیادی از خود به خرج داده‌اند.وی اعلام کرد: نظامیان اسرائیلی قصد برگزاری یک مانور را در غزه داشتند و به علت استفاده از گلوله‌های واقعی متاسفانه صدها فلسطینی کشته شدن که این تعداد کشته در مقابل دستاوردهای این مانور مساله خاصی نیست! وی ادامه داد: بهتر است مبارزان فلسطینی به جای این همه خشونت!، با گلوله ها و بمب و موشکهای اسرائیلی به گفتگو بنشینند! و به فکر صلح باشند. وی از مردم فلسطین به علت برگزاری این همه مانور! و تلفات ناخواسته! عذرخواهی کرد و آنها را به خویشتنداری دعوت نمود! این سازمان اعلام کرد: نظامیان انساندوست اسرائیلی آنقدر از دیدن کودکان و زنان فلسطینی خوشحال میشن که اختیار خود رو از دست میدن و اقدام به شلیک می‌کنن! وی از حماس خواست به جای جنگ طلبی! بی‌مورد، به فکر دلداری دادن به سربازان بی‌گناه و مجروح اسرائیلی باشد!.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۰۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
سازمان ملل یعنی کشک
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۲:۴۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
این اسرائیل حیوون چقدر به بان کی میمون پول داده که این چرندیاتو میگه؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سید محسن
۲۱:۲۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
بان کی مون خودشون گذاشتن سرکار تازه سازمان ملل کشکه وسیله ای برایه فشار به بقیه کشور هاست
آخرین اخبار