معاونت دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: اردوهای تابستانی 4 هزار جوان هلال احمری از 14 مردادماه در سراسر کشور افتتاح خواهد شد.

 امیر لله گانی معاونت دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت‌های امدادی و بشردوستانه سازمان جوانان گفت: در طول ایام سال، برنامه‌هایی تدوین شده که در کنار برنامه‌های تفریحی، به طور غیر مستقیم مقولات آموزشی نیز همگام با اساسنامه و اصول جمعیت هلال احمر و اهداف صلیب سرخ جهانی پیش رود.
 
وی با بیان اینکه فصل تابستان بهترین زمان برای بهره‌گیری از اوقات جوانان در برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و امدادی است، بیان داشت: امسال با توجه به تقارن شروع فصل تابستان با ماه مبارک رمضان، اردوهای جوانان ویژه دانشجویان، کانون‌های طلاب، کانون‌های روستایی و عشایر از 14 مردادماه با افتتاح در اردوهای کشوری در بندرانزلی آغاز می‌شود و تا پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت.
 
وی در ادامه تصریح کرد: سال جاری در کنار مقوله تفریحی، مسائل آموزشی و فرهنگی چون خلاقیت، کنترل خشم، کارآفرینی اجتماعی نیز در طول برگزاری اردوها دنبال می‌شود.
 
لله گانی با اشاره به عضویت 4 هزار جوان در سازمان جوانان گفت: 4 هزار جوان هلال احمری امسال در اردوهای تابستانی فرهنگی، تفریحی و آموزشی شرکت خواهند کرد تا از امکانات و برنامه‌های درنظر گرفته شده بهره‌مند شوند.
 
معاونت دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر در پایان خاطرنشان کرد: آموزش مبانی امدادی با نگاه تفریحی و فرهنگی برنامه هایی است که در این اردوها برای جوانان در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: افتتاح ، هلال ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار