تولیدکننده بازی رایانه‌ای ‎فتح خرمشهر گفت: بازاریابی، تبلیغات و توزیع مناسب از محورهای مهم در رشد و پویایی بازارگیم داخلی است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ حسین آزادپور مدیرعامل شرکت شیوا پرداز کرمان به راهکارهای ایجاد چرخه اقتصادی در صنعت گیم اشاره کرد و افزود: در جامعه ایرانی به بازی و بازی سازی با دید سنتی نگاه شده است به  طوری که بسیاری بازی را تنها تفریحی بیهوده و فاقد مضامین آموزشی می دانند و جراید به این مساله دامن زده و از نظرات غیرکارشناسانه استفاده و آنها را با تیترهای بزرگ منتشر کرده اند.

تولید کننده بازی رایانه ای فتح خرمشهر با بیان اینکه صنعت بازی سازی در ایران نیازمند تولید بازی در سطح  استانداردهای جهانی  است، گفت: در این زمینه باید ساز و کاری مناسبی جهت عرضه بازی های خارجی در بازار داخلی تدوین شود.
تولید کننده بازی رایانه ای "‎کلاغ و روباه" به برگزاری نشست های کارشناسی برای معرفی و آشنا کردن جامعه با فواید و مضررات بازی اشاره کرد و ادامه داد: صدا و سیما می تواند دراین میان نقش مهمی ایفا کند هر چند در برخی موارد این رسانه نیز هم همسو با جراید بیشتر به زیان های عرصه  بازی های رایانه ای می پردازد.

آزادپور با بیان اینکه زمان حضور تولیدات ایرانی دربازارهای منطقه ای و بین المللی فرا رسیده است، گفت: با توجه به تولیدات مناسب داخلی در سالهای اخیر باید در عرضه جهانی قدم های موثری برداشت و با ارائه بازی های با کیفیت و موثر، کمپانی های خارجی را به سرمایه گذاری در این صنعت علاقه مند کرد.

مدیرعامل شرکت شیوا پرداز کرمان‎ بازاریابی و تبلیغات را از محورهای اساسی در رشد و پویایی بازار گیم برشمرد و گفت: نقش بازاریابی و تبلیغات  را در هیچ کسب و کاری نمی توان نادیده گرفت، وی ادامه داد: بازاریابی به منظور آشنا سازی صاحبان کسب و کار با محصول تولید و تبلیغات به منظور آشنا سازی مردم به محصول تولیدشده و این دو مکمل یکدیگر در آشنا سازی جامعه با هر محصولی است در این بین توزیع مناسب نقش بسزایی دارد. هرچه ما محصولی را به بهترین نحو بازارایابی و تبلیغ کنیم اما آن محصول در بازار و در دسترس نباشد هیچ سودی ندارد، بازاریابی، تبلیغات و توزیع مناسب اضلاع موفقیت برای عرضه محصول داخلی است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار