با هدف حمایت از كودكان مظلوم غزه بزرگترین كمپین رسانه ای در برنامه "بچه های ایران، بچه های غزه" با حضور اندیشمندان، هنرمندان و اساتید حوزه كودك و نوجوان همزمان روی آنتن شش شبكه سیما می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما؛ میركیانی مدیر گروه كودك و نوجوان شبكه جام جم از پخش همزمان برنامه "بچه های ایران، بچه های غزه" در شش شبكه جام جم، یك، دو، تهران، پویا و آموزش خبرداد و گفت: به منظور ایجاد فضای رسانه ای برای حمایت از كودكان مظلوم غزه همكاران ما در برنامه "بچه های ایران" تولید و ساخت این برنامه را در دستور كار قرار دادند.

وی اضافه كرد: در این برنامه ده ها تن از هنرمندان، شعراء، خوانندگان، كارگردان ها، نویسندگان و مجریان محبوب حوزه كودك و نوجوان در این برنامه حضوری پررنگ خواهند داشت.

میركیانی همچنین افزود: برنامه "بچه های ایران، بچه های غزه" از 13 مرداد ماه به مدت سه روز به طور همزمان از ساعت 17 الی 19 از شش شبكه پخش شده و در پایان این سه روز از كودكان و نوجوانان دعوت می شود تا در مراسم بزرگی گرد هم آمده و با امضاء طوماری حمایت خود را از كودكان مظلوم غزه اعلام نمایند.

وی تاكید كرد: در این مراسم بزرگان فرهنگ و اندیشه دنیای كودك نیز حضور خواهند داشت و و به كمپین كودكان ایران زمین در حمایت از بچه های غزه می پیوندند.


انتهای پیام/



برچسب ها: شبکه ، سه ، سیما ، مظلوم ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار