مراسم توديع و معارفه مديران سابق و جديد اداره كل تامين منابع نهاد كتابخانه های عمومی كشور ظهر امروز در ساختمان شماره يك نهاد برگزار شد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی نهاد كتابخانه های عمومی كشور،‌ محمد اللهیاری معاون توسعه كتابخانه ها و كتابخوانی نهاد كتابخانه های عمومی كشور در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته توسط علی فریدونی در اداره كل تامین منابع، اظهار داشت: هرچند طول مدت فعالیت دكتر فریدونی در اداره منابع كوتاه بود اما تجربه و عملكرد خوبی داشتند.


اللهیاری در ادامه در معرفی مدیر كل جدید افزود: علی رمضانی از نیروهای فعال و فرهنگی هستند كه سالهاست در این حوزه مشغول به كار هستند. وی در مجلات و نشریات مختلفی مسئولیت های مختلف داشته اند و مطالب گوناگونی را نیز در طول سال های گذشته در جراید به رشته تحریر در آورده اند. حضور در كانون اندیشه جوان، ریاست بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و دانشكده علوم پزشكی و معاون فرهنگی انتشارات سروش از دیگر سوابق اجرایی وی بوده است.

وی با اشاره به دعوتش از رمضانی برای همكاری در مجموعه نهاد كتابخانه های عمومی كشور،‌ تصریح كرد: نیروهای جوان خوب و متعهدی در اداره كل تامین منابع نهاد وجود دارند كه با حضور علی رمضانی و كمك همكاران عزیز در این قسمت ان شاء الله كاستی های موجود رفع خواهند شد.

محمد بهرامی مدیركل حوزه دبیركل نهادكتابخانه های عمومی كشور نیز در بخش دیگری از این مراسم به نمایندگی از علیرضا مختارپور دبیركل نهاد ضمن تقدیر و تشكر از زحمات دكتر فریدونی، گفت: در مجموعه های فرهنگی همدلی عامل رشد و جدایی و رخوت عامل شیطان است.

اداره كل تامین منابع جایگاه ویژه و خاصی در معاونت توسعه كتابخانه ها و كتابخوانی نهاد دارد و باید همدلی و همكاری در دوره جدید نیز همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم به مقاصد عالیه دست پیدا كنیم. به همین خاطر من برای علی رمضانی در این سمت آرزوی توفیق و موفیقت می كنم.

دكتر فریدونی مدیركل سابق تامین منابع نهاد نیز در این مراسم عنوان كرد: تجربه سال ها با كتاب بودن و در این فضا كار كردن این را برایم آشكار كرده است كه وجود كتاب خوب در كتابخانه ها یك ارزش افزوده محسوب می شود كه می تواند باعث خوانده شدن كتاب های دیگر و همچنین ورود اعضای بیشتر به كتابخانه ها شود.

وی همچنین افزود:‌ در این مدت كوتاهی كه من در اداره كل تامین منابع حضور داشتم همه را همدل و با آگاهی، دانش و انگیزه دیدم و برایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت می كنم.

علی رمضانی مدیركل جدید تامین منابع نهاد نیز در این مراسم خاطرنشان كرد: از اینكه در میان دوستانی هستم كه اهل فرهنگ هستند بسیار خوشحالم و از خداوند متعال می خواهم كه كارم را تا زمانی كه در این حوزه فرصت خدمت دارم به مثابه عبادت بپذیرد.

وی در ادامه افزود: كار كردن با جمع جوان فواید فراوانی دارد. از خداوند می خواهم كه با روحیه جوانی و سخت كوشی بتوانیم رضایت خدا و اولیای خدا را جلب كنیم.

رمضانی با اشاره به فعالیت های مثمر ثمر مدیران پیشین اداره كل تامین منابع اظهار داشت: وظیفه من است كارهای خوبی كه در دوره آقایان حسنی، علوی ودكتر فریدونی در این اداره كل انجام شده را حفظ و تقویت كنم و احتمال بروز خطا را كم و مشكلات را اصلاح كنم تا بتوانیم گام های بعدی را با موفقیت برداریم.

مدیركل تامین منابع نهاد با تاكید بر لزوم توجه به گذشته و تلاش مضاعف در حركت به سمت مقصود یادآور شد: من از دل ناشران كشور می آیم و شما هم از دریچه نهاد با ناشرین در ارتباط هستید. همانطور كه می دانید بیشترین دغدغه ناشران رساندن محصولاتشان به دست مخاطبان است، فلذا مهم ترین كار اداره كل تامین منابع، برقراری عدالت در دسترسی مخاطبان به كتاب است.

وی در پایان ابراز امیدواری كرد: هر كسی در هر جایگاه و رتبه ای كه قرار دارد باید وظایف سازمانی خودش را انحام بدهد تا با همدلی و كمك یكدیگر بتوانیم به اهدافمان برسیم.

در پایان جلسه لوح تقدیری كه به پاس قدردانی از زحمات دكتر فریدونی توسط مختارپور دبیركل نهاد امضاشده بود به وی اهدا شد و علی رمضانی نیز حكم شروع به كار خود را دریافت كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.