ملی پوش وزن 66 کیلو گرم تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان گفت:در مسابقات جوانان جهان طوری کشتی خواهم گرفت که پس از این رقابت ها جایگاه مناسبی در تیم ملی بزرگسالان به دست آورم.

رامین طاهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:من چند ماهی در کنار تیم بزرگسالان تمرین کردم و حتی با تیم ملی این رده سنی راهی مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان شدم که با ناداوری در نهایت به مقام پنجم رسیدم.

وی تصریح کرد:به دلیل شرایط سنی که داشتم در مسابقات قهرمانی آسیا سال 2014 در رده سنی جوانان نیز کشتی گرفتم که خوشبختانه در این رقابت ها صاحب خوشرنگترین مدال شدم.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات جهانی نیز به دنبال کسب مدال طلا است گفت:شک نکنید به هیچ مدالی جزء طلا فکر نمی کنم ،همانطور که گفتم در مسابقات جوانان جهان به دنبال اثبات شایستگی هایم هستم تا بتوانم با جلب نظر کادر فنی بزرگسالان جایگاه مناسبی در این رده سنی به دست آورم،ضمن آنکه من در رده سنی جوانان تاکنون دو مدال نقره و برنز جهان را کسب کردم  که در حال حاضر جای خوشرنگترین مدال این رقابت ها خالی است.

فرنگی کار وزن 66 کیلو گرم کشورمان درباره این که چقدر از حریفانش شناخت دارد گفت:تا اندازه ای با کشتی گیران مطرح وزن خودم نظیر فرنگی کاران گرجستان و روسیه آشنا هستم اما با توجه به تغییرات عمده در رده سنی جوانان ممکن است آنها در این دوره از رقابت های جهانی کشتی نگیرند،در هر صورت برای رسیدن به سکوی نخست باید همه حریفان را شکست داد و چندان تفاوتی ندارد با چه فردی روبرو خواهم شد،هر چند در کشتی شانس و قرعه نیز بسیار تأثیر گذار است.

دارنده مدال طلای نوجوانان جهان در خاتمه عنوان کرد:پس از مسابقات جوانان جهان در یک وزن بالاتر کشتی خواهم گرفت و با همه وجود تلاش می کنم تا در بازی های المپیک 2016 نماینده وزن 75 کیلو گرم تیم ملی ایران باشم.

نماینده وزن 66 کیلو گرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از صبح فردا(15 مردادماه) به مصاف حریفان خود در رقابت های جهانی 2014 کرواسی خواهد رفت.

برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، جوانان ، کرواسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار