دبيركل جمعيت دانشجويان حامي عدالت اسلامي گفت: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی باعث رقابت‌های گفتمانی و فکری شده و خروجی‌های آن جلوی سیاست‌زدگی دانشگاه را می‌گیرد.

"محمدابراهیم بهرامی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه متأسفانه یکسری جریان‌ها خواسته یا ناخواسته در تلاشند که کرسی‌های آزاد اندیشی محقق نشود، اظهارداشت: وجود این کرسی‌های آزاد اندیشی باعث رقابت‌های گفتمانی و افکار شده که خروجی‌های آن جلوی سیاست‌زدگی دانشگاه را می‌گیرد.
 
 دبيركل جمعيت دانشجويان حامي عدالت اسلامي با بیان اینکه برخی مسئولان از طرح افکار گوناگون در دانشگاه می‌ترسند، گفت: برخی می‌خواهند دانشگاه را با رویه و طرز فکر خود هدایت کنند که کرسی‌های آزاد اندیشی مانع از این رویه خواهد شد.

وی افزود: جریان‌های دانشجویی و تشکل‌ها باید در بحث ایجاد کرسی‌های آزاد اندیشی ورود کرده تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب به نحو احسن محقق شود و یقینا خروجی این کرسی‌ها رقابت‌های گفتمانی مفید است.  
 
بهرامی با بیان اینکه متأسفانه جریاناتی در حال حاضر در دانشگاه‌ها حکمفرماست که با تأسی از جریان 18 تیر 78 خواهان داغ کردن مباحث سیاسی هستند بیان داشت: برخی افراد می‌خواهند با دامن زدن به جریانات سیاسی در دانشگاه مارپیچ سکوتی را نسبت به انتخابات آینده مجلس بوجود آورند. 
 
وی تاکید کرد: کرسی‌های آزاد اندیشی اینگونه جریان پوچ را می‌شکند و در مقابل آن افکار نو و جدید را به وجود می‌آورد.  
 
دبيركل جمعيت دانشجويان حامي عدالت اسلامي در پایان خاطر نشان کرد: از بسیج و جامعه اسلامی دانشجویان و انجمن‌های اسلامی انتظار می‌رود که در صحن‌های عمومی کرسی‌های آزاد اندیشی را تشکیل و رقابت‌های گفتمانی را پر رنگ‌تر برگزار کنند.


انتهای پیام/ 
برچسب ها: گفتمانی ، رقابت ، رهبر ، بهرامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار