دوره تخصصی تربیت مربی تدبر در کلام وحی ویژه طلاب سطح سه به بالا بوده و بیش از 2 هزار و 500 نفر به عنوان مربی و مدرس در این دوره شرکت کردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛ حجت‌الاسلام مهدی صفرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌ موسسه تدبر در کلام وحی در حوزه آموزش و پژوهش اظهار کرد: دوره تخصصی تربیت مربی تدبر در کلام وحی ویژه طلاب سطح سه به بالا بوده و بیش از 2 هزار و 500 نفر به عنوان مربی و مدرس در این دوره شرکت کردند.
صفرزاده با اشاره به دوره عمومی تدبر در کلام وحی گفت: این دوره ویژه مربیانی است که در استان‌های مختلف این آموزش‌ها را فرا می‌گیرند که گواهینامه موقت برای آنها صادر می‌شود و پس از برگزاری دوره عمومی، گواهینامه دائمی برای آنها صادر خواهد شد.
وی ادامه داد: دانشگاهیان دارای رشته‌های مرتبط با حوزه الهیات، علوم قرآنی و ادبیات عربی نیز می‌توانند در دوره تخصصی موسسه شرکت کنند.
مدیر موسسه تدبر در کلام وحی به اهداف موسسه تدبر در کلام وحی اشاره و خاطرنشان کرد: این موسسه در راستای فرهنگ قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی، تربیت کادرهای متعهد و متخصص با ذهنیت و افکار قرآنی و جلوگیری از گرایش جوانان به عرفان‌های کاذب فعالیت می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر حفظ مطلق، حفظ تدبری قرآن در دستور کار قرار گرفته و در حوزه تبلیغ و ترویج، مسابقاتی در زمینه تدبر برگزار می‌شود.
وی یادآور شد:‌ بر اساس این طرح کسانی که دارای گواهینامه موقت هستند، اگر در حسینیه، مدارس، حوزه‌های علمیه و  پایگاه‌های بسیج دوره عمومی تدبر را برگزار کنند، پس از ارسال گزارش‌ها و تایید آنها، گواهینامه دائمی دریافت می‌کنند.


انتهای پیام/
برچسب ها: قم ، مدرس ، مربی ، تربیت ، طلاب ، کلام ، وحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Seychelles
سمیه
۱۸:۵۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
باسلام متاسفانه من ازسال 90 هنوز مدرکم رونگرفتم