رئیس سازمان سنجش گفت: داوطلبلان با استفاده از پکیج انتخاب رشته سازمان داوطلبان به راحتی می توانند خودشان انتخاب رشته کنند.

 به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش در حاشیه برگزاری نوزدهمین المپیاد دانشجویی کشور در دانشگاه تربیت مدرس گفت: سه نفر برتر تمام رشته‌ها عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند و تسهیلات این بنیاد مانند بورس و معافیت سربازی شامل آنها خواهد شد.

وی افزود: نتایج المپیاد شیمی، ریاضی و آمار زودتر از رشته های دیگر یعنی 25 تا 30 مردادماه اعلام می شود تا برگزیدگان آن بتوانند در المپیاد بین المللی  این سه رشته که با حضور 11 کشور در  شیراز برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

خدایی گفت: اعلام نتایج نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور در نیمه دوم شهریور از طریق سایت مرکز المپیاد سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
وی در مورد انتخاب رشته آزمون سراسری نیز گفت: سازمان سنجش پکیج راهنمای انتخاب رشته را بر روی سایت این سازمان قرار داده است داوطلبان می توانند به راحتی با استفاده از این پکیج انتخاب رشته کنند.

رئیس سازمان سنجش و آموزش مراجعه به برخی از مراکز انتخاب رشته که تبلیغ می کنند به صورت تضمینی انتخاب رشته کرده و رشته هایی که داوطلبان در آن پذیرش می شوند را اعلام می کنند توصیه نکرد و گفت: با استفاده از پکیج انتخاب رشته سازمان داوطلبان به راحتی می توانند خودشان انتخاب رشته کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار