سهیمه 65 درصدی بندر شهید رجایی در واردات وصادرات به گفته جهاندیده معاون بندری ومناطق واقتصادی سازمان بنادر و اعزام روزانه 180 قطار در پیک دوم سفرهای استانی از جمله مهم ترین عناوین خبری این هفته بود

به گزارش خبرنگار اقتصاید باشگاه خبرنگاران راه این هفته بر خلاف هفته هیا گذشته شاهد اتفقات چندانی نبود .
براساس این گزارش:

شرکت های هواپیمایی در تمام این سال ها با تکیه با توان داخلی و دانش بومی کار تعمییر ونگه داری آنها با بالاترین استاندارها انجام شده یک امتیاز محسوب نمی شود

معاون بندری ومناطق ویژه اقتصادی سازمان بنادرودریانوری خبرداد:

جهاندیده گفت: با رفع موانع تحریم ها میزان قیمت تمام شده خدمات کانتینرها بین 700 تا یکصد هزار دلار کاهش یافته که این امر در مصرف عمومی بسیار موثر است.

معاون بندری و مناطق ویژه اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: رفع تحریم‌های بندر شهید رجایی کاهش 1 هزار دلاری قیمت تمام شده کالاها را به دنبال داشت.

افتتاح سالن ترانزیت و راه‌اندازی ایربریج در "فرودگاه مشهد"

همزمان با عید سعید فطر، سالن ترانزیت جدید و پل تلسکوپی اتصال به هواپیما (Air bridge) فرودگاه مشهد با حضور استاندار خراسان‌رضوی به بهره‌برداری رسید.

معاون امور مسافری راه‌آهن استان تهران خبر داد:


عجمیان گفت: در پیک دوم سفرهای استانی روزانه 180 قطار به مسیرهای مختلف کشور اعزام می‌شدند که 45 درصد از آنها برای خراسان رضوی بود.

فتحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

ثبت بیش از 41 میلیون و 790 هزار وسیله نقلیه در جاده‌های کشور تنها طی سه روز

مسئول سالن عملیات مرکز کنترل راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان این که مجموع کل تردد ثبت شده در محورهای مجهز به سامانه تردد شمار از ششم مردادماه تا نهم مردادماه 41 میلیون و 790 هزار و 712 وسیله نقلیه بوده است، افزود: بیشترین تردد مربوط به سه‌شنبه هفتم مردادماه بود.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور از موافقت ایران با افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی امارات بر فراز آسمان ایران خبر داد و گفت: بر این اساس پروازهای عبوری این شرکت از 60 پرواز روزانه به 130 پرواز خواهد رسید.

با تکمیل زیرساخت‌ها و خدمات ناوبری می‌توانیم گام‌های بعدی در جهت اقتصادی کردن فرودگاه و ایجاد شرایط برای ورود سرمایه‌گذاران به آن شهر یا استان را تسهیل کنیم.

علت برقرار نشدن برخی پرواز‌ها که توسط یک شرکت هواپیمایی از قبل تعیین شده، باید از سوی دفتر نظارت سازمان هواپیمایی پیگیری شود.

مدیر عامل شرکت فرودگاههای کشور:

ایلخانی گفت :انتقال پروازهای حج تمتع و عمره بصورت قطعی از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) صورت خواهد گرفت.

معاون بندری و مناطق ویژه اقتصادی سازمان بنادر خبر داد:

جهاندیده گفت: با رفع تحریم بندر شهید رجایی ترانزیت و ترانشیب کالا توسعه پیدا کرده است.این بندر ظرفیت پذیرش 14 هزار کانتینر را دارد.

نخستين شناور جمع آوري آلودگي نفتي با 82 درصد پيشرفت در مجتمع کشتي سازي و صنايع فراساحل ايران در بندرعباس در حال ساخت است.

مديركل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركت ها و موسسات هوانوردي سازمان هواپيمايي کشوري اعلام كرد: به منظور اطلاع رساني و آگاهي مسافران از نرخ بليت هواپيما ، شركت هاي هواپيمايي به نمايش نرخ نامه در سيستم نگهداري جا و يا شبكه توزيع و فروش ملزم شده است.


معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این‌که ۱۵۰۰ کیلومتر آزادراه آماده سرمایه‌گذاری است، گفت: برای اتمام ۲۱۰۰ کیلومتر آزادراه در دست ساخت، ۲۹۰ هزار میلیارد ریال نیاز داریم.






برچسب ها: راه ، جاده ، بندر ، قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار