هیئت بدمینتون استان قم در شهریورماه سال جاری از مسابقات رده‌های سنی پایه بدمینتون کشور در بخش پسران میزبانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ از آخرین میزبانی هیئت بدمینتون استان قم از مسابقات قهرمانی کشور در این رشته ورزشی چیزی نزدیک به یک سال می‌گذرد زیرا در سال گذشته این هیئت میزبان رقابت‌های پسران قهرمانی کشور و همچنین رنکینگ دختران کشور بود.

البته هیئت بدمینتون استان قم به سبب تعامل و همکاری‌هایی که با برخی از ارگان‌ها و نهادهای استانی دارد میزبانی مسابقات بدمینتون کارکنان تامین اجتماعی کشور را نیز در سال گذشته بر عهده گرفت و البته در بخش آموزش داوری و مربیگری نیز اتفاقات خوبی در این هیئت با میزبانی از دوره‌های مختلف آموزشی در قم در سال‌های اخیر رخ داده است.

از سوی دیگر سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه موجب پیشرفت بدمینتون قم شده است و فدراسیون بدمینتون نیز از اینکه هیئت بدمینتون قم مسیر رو به پیشرفت خود را ادامه می‌دهد از عملکرد این هیئت ورزشی راضی است و هیئت قم را یکی از هیئت‌های برتر کشور می‌داند.

در ارزیابی فدراسیون بدمینتون از هیئت‌های بدمینتون استان‌های سراسر کشور بر اساس عملکرد سال 1392،‌ قم در مکان هشتم جدول رده بندی برترین‌ هیئت‌های کشور قرار دارد، ضمن اینکه هیئت بدمینتون قم در ارزیابی اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز جایگاه سوم را در اختیار دارد.

تعامل بسیار خوب سازنده‌ای که در سا‌ل‌های اخیر بین هیئت بدمینتون استان قم با فدراسیون بدمینتون وجود داشته یکی از مهمترین دلایلی است که هیئت بدمینتون قم یکی از هیئت‌های مورد اعتماد این فدراسیون بوده و به همین دلیل میزبان رقابت‌های رده‌های سنی پایه قهرمانی کشور شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.