محمد باقر ترابی با پیروزی بر حریف زنجانی در دیدار نهایی، موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات رنکینگ نوجوانان کشور شد

 .به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قم: رئیس هیئت بدمینتون قم از کسب مدال طلای محمد باقر ترابی در بخش یک نفره خبر داد.

پنجه باشی با اشاره به اینکه این بدمینتون باز قمی در مسابقات بین المللی ترکیه نیز حضور خوبی داشت و موفق شد در رقابت‌های رنکینگ کشور به میزبانی سنندج عنوان نخست را کسب کند.

رئیس هیئت بدمینتون قم گفت: در دیدار پایانی این رقابت‌ها ترابی در مصاف با علی حسین خانی از زنجان به پیروزی رسید و توانست در صدر رنکینگ نوجوانان کشور قرار بگیرد.

وی قم تعداد ورزشکارانی که در این مسابقات شرکت کرده اند را 155 نفر برشمرد و گفت: بدمینتون باز قمی توانست در بخش یک نفره صاحب مدال طلا شده و جایگاه خود را در ترکیب تیم ملی بدمینتون تثبیت کند.

رئیس هیئت بدمینتون قم در خصوص وضعیت خانه بدمینتون قم گفت: عمده فعالیت های خانه بدمینتون در زمینه قهرمانی و نیز آموزشی تکواندو در هر دو بخش پسران و دختران در این سالن متمرکز است. 

پنجه باشی استان قم را یکی از پایگاه‌های استعدادیابی بدمینتون ایران محسوب دانست و گفت: سال گذشته بدمینتون بازان قمی در تمامی رده‌های سنی بخش پسران، به تیم ملی فراخوانده شدند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: بدمینتون ، قهرمانی ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.