سام محمودی، بازیگر فیلم "خسته نباشید":

حوزه هنری یك جریان سینمایی مستقل است / حضور بین المللی فیلم بازتاب خوبی خواهد داشت

حسام محمودی، بازیگر فیلم «خسته نباشید»، حوزه هنری را دارای یك جریان مستقل سینمایی دانست و معتقد است حضور این فیلم در جشنواره های بین المللی بازتاب‌های خوبی خواهد داشت.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، حسام محمودی درباره حضور خود در فیلم خسته نباشید گفت : این اولین حضور سینمایی من در طول مسیر زندگی هنری ام بود، اشتیاقی كه با بازی در این فیلم به نقطه انجام خود رسید و باید بگویم تجربه بسیار مفید و درخشانی بود.

وی سپس افزود: با اعتمادی كه محسن قرایی به عنوان كارگردان و رضا میركریمی به عنوان تهیه كننده این اثر به من كردند، خوشحالم كه خروجی این اعتماد و تلاش شخصی من تبدیل به اثری شده است كه نقدهای مناسبی از منتقدین و مخاطبان دریافت كرده است.

این بازیگر فیلم «امروز» ضمن اشاره به حضورش در آخرین اثر سینمایی میركریمی، جایگاه این گونه فیلم های مستقل را تشریح كرد: تولید این دست آثار سینمایی حركتی رو به رشد برای سینما خواهد بود، زیرا با اعتمادی كه به چهره های كمتر شناخته شده می شود، مسیر رشد هنری افراد را هموار می سازد و به آن ها كمك می كند تبدیل به چهره های معتبری شوند كه خودشان از چنین تجربه هایی بهره برده اند تا در مسیر حرفه ای خویش قرار گیرند. و این جای بسی شادمانی است كه این گونه فیلم های مستقل در جشنواره های بین المللی حضور پیدا می كنند و با بازتاب های مناسبی در داخل و خارج كشور مواجه می‌شوند.

وی افزود: از تجربه های تئاتری خودم به اندازه لازم بهره برده ام  اما باید بدانیم كه تمام تكنیك بازی كردن در تئوری نیست و بازیگر باید در یك لحظه تصمیمی درست بگیرد. همبازی شدن آن هم در مقابل بازیگر بزرگی چون پرویز پرستویی آرزوی هر بازیگر جوانی است؛ من نیز به این مهم دست پیدا كردم و توانستم تجربه بزرگی به اندوخته هایم اضافه كنم و امیدوارم بتوانم از این تجربه در جای دیگری بهره ببرم.

محمودی در پایان با اشاره به نقش حوزه هنری در جریان فیلم سازی كشور گفت: حوزه هنری به عنوان نهادی كه متولی بخشی از هنر كشور است به خوبی به مسئولیت های خویش آگاه بوده و مسیر مناسبی را برای اهالی هنر مهیا ساخته است. حوزه هنری تبدیل به یك جریان مستقل سینمایی شده است كه به دنبال بازگشت مالی پروژه های سینمایی نیست و به اهداف متعالی تری در زمینه ساخت فیلم تكیه دارد كه بسیار برای هنرمندان قابل تقدیر است. امیدوارم این مسیر با قدرت تمام ادامه یابد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار