نماینده سازمان پیوند اعضا در نوشهر و چالوس از اهدای اعضای بدن جوان 21 ساله چالوسی به بیماران نیازمند خبر داد.

زینب قاسمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: در تاریخ 15 مرداد 93 جوانی 21 ساله به نام "سعید جمشیدی" که مشغول کار بر روی ساختمان بود براثر تشنج از ارتفاع این ساختمان سقوط می‌کند و دچار ضربه مغزی می‌شود.

وی افزود: پس از وقوع این حادثه، فرد مصدوم بلافاصله به بیمارستان آیت‌الله طالقانی چالوس منتقل می‌شود که در آنجا بدون اتلاف وقت برای انجام عمل جراحی به اتاق عمل منتقل می‌شود و از سوی پزشکان مورد جراحی مغز قرار می‌گیرد.

نماینده سازمان پیوند اعضا در نوشهر و چالوس اظهار کرد: این جوان چالوسی پس از انجام عمل جراحی به بخش آی.سی.یو منتقل می‌شود اما روز بعد و از ابتدای صبح حال وی وخیم می‌شود و با وجود تلاش پزشکان، وی به کما رفته و دچار مرگ مغزی می‌شود.

قاسمی تصریح کرد: پس از این موضوع برای اهدای عضو با پدر و مادر زنده یاد "سعید جمشیدی" صحبت کردم که در کمال آرامش و با رویی گشاده از این امر خیر استقبال کردند و بنابراین پیکر این فرد به تهران منتقل و پس از انجام عمل جراحی اهدای عضو به چالوس منتقل و مراسم تشییع جنازه انجام شد.

وی با بیان اینکه این سومین عمل خیرخواهانه اهدای عضو در حوزه شهرستانهای نوشهر و چالوس از ابتدای سال 93 تاکنون می باشد ابراز کرد: کبد و دو کلیه این جوان چالوسی برای اهدا به بیماران نیازمند مورد استفاده قرار گرفت.

برچسب ها: اهدا ، بدن ، نوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.