متخصصان و اعضای هیات علمی رشته های توانبخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ، آمادگی خود را برای ارائه خدمات به مجروحان غزه، اعلام کردند.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، محمدتقی جغتایی سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت : بسیاری از متخصصان و اعضای هیات علمی رشته های توانبخشی  این دانشگاه با شدت گرفتن حملات رژیم اشغالگر قدس به مناطق مسکونی غزه و مجروح شدن شمار زیادی از کودکان و مردم بی دفاع  آن منطقه، آمادگی خود را برای کمک و خدمت رسانی به مجروحان فلسطینی ، اعلام کردند.

وی افزود: تاکنون بسیاری از متخصصان و اساتید رشته های ارتوپدی فنی، فیزیوتراپی و روانشناسی و روانپزشکی اعلام آمادگی کردند تا بتوانند نقش خود را در بهبود آلام مجروحان غزه و سلامت جسمی و روانی آنان ایفاء کنند .

سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تاکید کرد که علاوه بر  ابراز تمایل متخصصان  و اساتید این دانشگاه برای خدمات رسانی به مجروحان غزه، بیمارستانهای توانبخشی رفیده و روانپزشکی رازی که تحت پوشش این دانشگاه هستند، آمادگی دارند تا در صورت انتقال مجروحان غزه به کشورمان، با تمام امکانات و کادر درمانی و توانبخشی خود، خدمات مورد نیاز  آنان  را  ارائه بدهند. 


انتهای پیام/
برچسب ها: بهزیستی ، غزه ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار