الهه راستگو عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر واقعا هواپیمایی دچار اشکال است نباید استفاده شود چرا که شان مردم نیست که اینگونه با آنان برخورد شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌ در پی سقوط صبح  روز یکشنبه هواپیمای آنتونوف 140 در تهران، الهه راستگو عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران بعد از ظهر دیروز با حضور سرزده در بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری ضمن بازدید از حادثه دیدگان در جریان آخرین وضعیت پزشکی این افراد قرار گرفتند.

الهه راستگو پس از این بازدید 2 ساعته و در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مستقر در محل بازدید تاسف از این حادثه دلخراش اظهار داشت: به عنوان نماینده مردم اعلام می‌کنم اگر واقعا هواپیمایی دچار اشکال است نباید استفاده شود چرا که شان مردم نیست که اینگونه با آنان برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه شاید اگر این هواپیما خوب بررسی می‌شد امروز شاهد این حادثه دلخراش نبودیم افزود: کشور ما از امکانات و سرمایه لازم برخوردار بوده ضمن اینکه ما به عنوان یک مسئول در مقابل مردم وظایفی داریم که مهمترین آن فراهم نمودن حداقل امکانات است.

عضو هیئت ریئسه شورای اسلامی شهر تهران با یاد آوری مرگ نزدیک به 40 نفر از هموطنان در این حادثه تصریح کرد: هر چند با دستور رئیس جمهور محترم این هواپیما از این پس در ناوگان حمل و نقل عمومی به کار گرفته نخواهد شد اما باید پرسید چه کسی پاسخگوی مرگ افراد است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار