مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: عمده ترین دستور کارهای معاونت فنی و عمرانی شهرداری شهریار تشریح شد ، انعکاس بین المللی رویدادهای مجموعه بزرگ کهریزک ، آغاز هجدهمین دوره آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن شنبه 25 مردادماه و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

دغدغه ما مواد مخدر و سرقت‌های خرد است/سطح امنیت اجتماعی بسیار مطلوب است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/22/2508885_620.jpg

 فرمانده نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران گفت: دغدغه ما موضوع مواد مخدر وسرقت‌های خرد است که 70 تا 80درصد مجموع زندانیان نیز مربوط به این دو جرم می‌باشد.

دسترسی 92 درصد مدارس به اینترنت/ 2038 مدرسه شهر تهران در طرح هوشمند سازی هستند
معاون آموزش متوسطه شهر تهران از دسترسی 92 درصد مدارس تهران به اینترنت در سال 93-92 خبر داد.

با تلاش زندگی خود را دگرگون نمایید

 موفقیت در زندگی لازمه داشتن دانش بالا،‌ثروت زیاد، قدرت و مقام اجتماعی نیست بلکه موفقیت یعنی ساختن امروز برای فردایی بهتر.

آغاز هجدهمین دوره آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن شنبه 25 مردادماه
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری هجدهمین دوره آزمون اعطای مدرک کارشناسی و بالاتر به حفاظ قرآن کریم از شنبه 25 مرداد تا 3 شهریورماه با مشارکت سازمان سنجش آموزش کشور خبرداد.

زائران خانه خدا چگونه حلالیت بطلبند؟
حاجى هرگاه تصمیم مى‌گیرد به حج مشرف شود، بر اساس توصیه امام صادق(ع)، شایسته است برادران دینى خود را از رفتنش آگاه سازد چرا که اگر حاجى خودشکنى را پیش از سفر آغاز نکند، بهره لازم را نخواهد برد.

ارائه 1240 ساعت آموزش در مقوله سلامت به دانش آموزان مدارس منطقه 22
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22گفت: به منظور پر بار کردن روزهای تابستانی جوانان و نوجوانان و اجرای طرح تامین اوقات فراغت ، برنامه های ویژه ای را در روزهای بلند تابستان برگزار می شود .

دریای خزر بی سر و صدا رو به زوال می رود

 دریای خزر یکی از بزرگترین سرمایه‌های محیط زیست کشور در معرض تهدید آلاینده‌های زیست محیطی قرارگرفته است تا جایی که نگرانی مسئولین و دوستداران محیط زیست را برانگیخته است.

عمده ترین دستور کارهای معاونت فنی و عمرانی شهرداری شهریار تشریح شد

 مدیر روابط عمومی شهرداری شهریار ضمن ارائه گزارش عملکرد معاونت فنی و عمرانی مجموعه مذکور اولویتهای کار بخش مورد اشاره در شهریار را تشریح نمود.

انعکاس بین المللی رویدادهای مجموعه بزرگ کهریزک

 تلويزيون عرب زبان آسيا که دفتر اصلی آن در لبنان است، با حضور خود در مجموعه كهريزك قصد معرفي این مجموعه را در شبكه بين المللي خود دارد .

نفرات برتر سی و دومین مسابقات فرهنگی دانش آموزان پسر اعلام شد
 با حضور معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش وپرورش در اردوگاه کشوری شهید بهشتی و اعلام نتایج بخش پسران پرونده دوره سی و دوم مسابقات فرهنگی دانش آموزان کشور بسته شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار