مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان کلاله استان گلستان برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، در این مراسم که در ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلاله برگزار شد، نصرت برزگر به عنوان فرماندار جدید شهرستان کلاله معرفی و از زحمات محمد تقی قزلسفلی فرماندار پیشین قدردانی شد.

نصرت برزگر متولد 1353و دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای سیاسی است و کارمند آموزش و پرورش بوده است.

این مراسم با حضور میرباقری مدیر کل سیاسی انتظامی استانداری گلستان و شماری از مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان کلاله برگزار شد.

مدیر کل سیاسی انتظامی استانداری گلستان در این مراسم گفت:دغدغه اصلی مدیران باید خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات آنها باشد.

سیدعلی میرباقری اظهار کرد: توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف سعادت بزرگی است و مدیران باید بکوشند زمینه خدمتگزاری صادقانه را برای همه قشرها فراهم کنند و از همه ظرفیت‌های موجود در مجموعه خود برای خدمت به مردم استفاده کنند.

وی افزود: خدمت به مردم در هر عرصه‌ای باید صادقانه باشد و باید در دوران مسئولیت خود به خوبی برای ارائه خدمات بیشتر به مردم تلاش کنیم.

فرماندار جدید کلاله نیز در این جلسه گفت: همه تلاش خود را برای اجرایی کردن برنامه های دولت خواهیم کرد و اولویت اصلی من استفاده از همه ظرفیت های انسانی و ابزاری برای پیشبرد و توسعه شهرستان است .

نصرت برزگر اظهار کرد: به زودی در فرمانداری کلاله اتاق فکری متشکل از افراد نخبه ، اساتید و دانشجویان تشکیل می شود تا از این ظرفیت برای پیشبرد صحیح اهداف نظام و دولت تدبیر و امید استفاده شود.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: گلستان ، کلاله ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.