"ضیاء‌الدین دری" عضو شورای پروانه نمایش گفت: حضور اعضای شورای" پروانه نمایش" در شورای پروانه ساخت سبب برطرف شدن مسائل موجود در فیلم‌ها و به دنبال آن تضمین موفقیت آثار می‌شود.

سید‌ضیاء‌الدین دری عضو شورای پروانه نمایش در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در شورای "پروانه نمایش" از نهادهای مختلف نمایندگانی به عنوان عضو حضور دارند که نمایندگان کانون کارگردانان نیز از این جمله هستند.

وی ادامه داد: وقتی کارگردانی درخواست کارگردانی خود را ارائه می‌دهد، عضو کانون با توجه به شناخت و سوابق فرد، توانایی وی را در انجام کار حرفه‌ای بلند تشخیص می‌دهد.

این کارگردان عنوان کرد: پس از ارائه‌ی یک داستان کامل یا خلاصه از سوی تهیه‌کننده، گروه شورای "پروانه نمایش"برای ارزیابی آن تشکیل می‌شود و در تأیید یا رد آن رأی خواهند داد و در این ارزیابی سوابق، شخصیت و محتوای اثر در کارشناسی اعضاء به طور نسبی مؤثر است.

دری عنوان کرد: یکی دو عضو از شورای پروانه نمایش در شورای پروانه ساخت نیز برای نظارت بر روی پروژه‌ها حضور دارند در واقع وقتی فیلمنامه‌ای برای صدور پروانه ساخت ارائه می‌شود،این اعضاء آن را بر اساس مسائل ممیزی بررسی می‌کنند و در صورت وجود مشکل تذکر می‌دهند که اثر در شورای پروانه نمایش دچار مشکل نشود.

وی خاطرنشان کرد: حضور این اعضا که به حق حضور مؤثری است، می‌تواند مسائل موجود در فیلم‌ها را حل و موفقیت آن‌ها را تضمین کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار