اعضای کمیته سیاسی جدید کارگزاران سازندگی با پیشنهاد دبیر کمیته و آرا شورای مرکزی انتخاب شدند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، اعضای کمیته سیاسی جدید کارگزاران با پیشنهاد دبیر کمیته و آرا شورای مرکزی انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش؛ "کمیته سیاسی" مهم‌ترین کمیته حزب کارگزاران سازندگی است که یکی از وظایف آن تعیین مواضع حزب در جلسات و ارائه آن از طریق صدور بیانیه، اطلاعیه و تحلیل، تنظیم سند مواضع حزب،‌دیدگاه‌‌های حزب و نیز انتشار بحث‌های بنیادی که ایدئولوژی حزب را شامل می‌شود، است.
 
کمیته سیاسی حزب  همچنین باید در خصوص نحوه حضور حزب کارگزاران در انتخابات و نیز مقدمات فهرست‌های انتخاباتی جلساتی را برگزار کند تا به یک راهکار عینی و شفاف برسد و از آن طریق حزب بتواند مواضع خود را برای دیگر مواضع همسو و هواداران خود اعلام کند.
 
تاکنون کمیته سیاسی یک جلسه برگزار کرده است و جلسات آن هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود و در جلسه اخیر بیانیه حزب پیرامون فجایع انسانی که در غزه صورت می‌گیرد نگارش و سپس تصویب و منتشر شد.
 
همچنین قرار است در جلسات آتی اعضای کمیته پیرامون منابع نظری حزب بحث و گفتگو کنند.
 
رییس کمیته سیاسی "محمد هاشمی" است و دیگر اعضای آن عبارتند از: غلامحسین کرباسچی، حسین مرعشی محمد قوچانی، رضا امراللهی،‌ محمد عطریان‌فر و فائزه هاشمی.
 
کمیته سیاسی تنها کمیته حزب است که تمامی اعضای آن باید عضو شورای مرکزی حزب باشند.
 
همچنین کمیته فرهنگی اجتماعی به ریاست "شهربانو امانی" کمیته پشتیبانی به ریاست "یدالله طاهرنژاد"، کمیته تشکیلات به ریاست "علی جمالی" کمیته آموزش به ریاست "رضا امراللهی" کمیته اقتصادی به ریاست "سعید لیلاز" از دیگر کمیته‌های موجود در حزب کارگزاران سازندگی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار