مدیر شهرداری منطقه 2 سنندج از طلب 5 میلیارد تومانی این مجموعه از اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان خبر داد و گفت: کسی قادر به وصول این مطالبه نیست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، شمس‌الدین ساعد شنبه شب در جلسه شورای این شهر اظهار کرد: گاهی در وصول مطالبات با دستگاه‌های دولتی به توافق نمی‌رسیم.

وی هدف از برگزاری جلسات در شورای شهر را مطرح شدن این موضوعات در صحن شورا عنوان کرد تا از طریق این نهاد مطالبات شهرداری وصول شود.

مدیر شهرداری منطقه 2 سنندج با گلایه از اینکه این سازمان هیچگونه عوارضی از اداره‌کل راه و شهرسازی به عنوان متولی نمایشگاه دائمی در شهر نمی‌گیرد، گفت: این در حالی است که ما ناچار به ارائه خدمات مختلف به این مجموعه هستیم.

ساعد با بیان اینکه شهرداری باید همواره در دادگاه، پاسخگوی تخلفات راه و شهرسازی در ارتباط با این نمایشگاه باشد، تصریح کرد: 5 میلیارد تومان طلب از این سازمان داریم و نمی‌توانیم آن را وصول کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای این 5 میلیارد تومان مطالبه شهرداری اجرائیه گرفته شده است اما کسی قادر به وصول آن نیست.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری‌های مناطق در حال پیگیری وصول مطالبات از دستگاه‌های مختلف هستند، گفت: لازم است در این راه نهادهای ذیربط و حتی سازمان بازرسی با ورود به قضیه ما را یاری دهند.

مدیر شهرداری منطقه 2 سنندج در ادامه با بیان اینکه بسیاری از واحدهای مسکونی در خیابان‌های اصلی شهر تبدیل به مطب پزشکان شده است، گفت: این واحدهای تغییرکابری یافته درآمد بالایی دارد اما لازم است سهم شهرداری نیز از این ارزش افزوده ایجاد شده با توجه به خدمات این سازمان گرفته شود.

ساعد با یادآوری 3 میلیارد و 196 میلیون تومان وصولی شهرداری منطقه 2 طی 4 ماه نخست سال 92 اظهار کرد: این رقم طی مدت مشابه امسال با 58 درصد رشد به 5 میلیارد و 50 میلیون تومان رسیده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شهرداری ، سنندج ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.