رودهن/

توسعه زیرساخت‌ های اعتباری تحقق اقتصاد پویا در کشور را در پی دارد

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: توسعه زیرساخت‌ های اعتباری یکی از موضوع‌ های تحقق اقتصاد پویا در کشور است.

علیرضا صیدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: شرکت مخابرات استان تهران بر این است تا زیرساخت‌ های لازم برای شکوفایی حماسه اقتصادی در استان تهران را فراهم سازد.

صیدی افزود: شرکت مخابرات در راستای تحقق شعار سال 93 در حوزه فرهنگ، بحث تعالی فرهنگی سازمانی را مطرح کرده است و اصل مشتری ‌مداری و افزایش بهره ‌وری رعایت شده و خدمت‌ رسانی مناسب ‌تری به مشترکان در این راستا ارائه می‌ شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران از وجود هشت میلیون و 600 هزار مشترک تلفن ثابت در استان تهران خبر داد.

وی ادامه داد: از مهم‌ ترین اهداف دنبال شده این شرکت بر اساس ابلاغ شعار سال 93 از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، توسعه و تقویت زیرساخت ‌های اقتصادی مخابرات است.

صیدی با بیان اینکه در سال 93، توسعه و پیشرفت بسیار حایز اهمیت است، افزود: مفتخر هستیم که هم‌ اکنون خدمت‌ گزاری در دو استان پر جمعیت تهران و البرز را بر عهده داریم.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران افزود: اکنون شرکت مخابرات بیش از 56 میلیون مشترک تلفن همراه و بیش از 28 میلیون مشترک تلفن ثابت دارد.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات استان تهران 72 شهید و 802 جانباز در راه انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، افزود: نیروهای مخابرات همیشه در صحنه‌ ها حضور دارند و رشادت ‌های آن ‌ها را با تلاش در تمام عرصه ‌های مختلف از جمله دفاع مقدس می‌ توان دید/. ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.