فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: در ایام هفته دولت تمام مسئولان در میان مردم حضور داشته باشند و پاسخگوی آنان باشند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، ابراهیم استوار میمندی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه بخشدار مرکزی فیروزآباد که با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، امام‌جمعه و دیگر مسِئولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تبریک پیشاپیش هفته دولت اظهار داشت: دولت تدبیر و امید یکی از مؤلفه‌های اصلی و شاخص‌های مهم شعارها و برنامه‌های خود را امید قرار داده و با آرامش و امید ارائه خدمت می‌کند.

وی افزود: کشور ما دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی است که می‌تواند شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های بالقوه این کشور، امید افق‌های روشن‌تر را برای برنامه‌ریزی‌های آینده کشور به همراه داشته باشد.

فرماندار شهرستان فیروزآباد ادامه داد: دشمنان ما در سال‌های دراز پس از انقلاب شکوهمند اسلامی همواره این شعار و اندیشه را در ذهن خود پرورانده‌اند و به‌گونه‌ای عنوان کرده‌اند که حکومت اسلامی ایران قادر به ادامه راه نیست و این ادعا را در رسانه‌های خبری خود منعکس کرده‌اند.

استوار میمندی اضافه کرد: آن‌ها از این واهمه دارند که مبادا جامعه اسلامی درجایی مدیریت اسلامی را به اجرا درآورد و موجب شود جهان تحت تأثیر این حکومت قرار گیرد.دشمن همواره هزینه‌ها و بودجه‌های تبلیغاتی را روزبه‌روز افزایش داده تا موجب دلسرد کردن جامعه اسلامی شود.

نماینده سیاسی دولت در شهرستان فیروزآباد بیان کرد: تدبیر و امید شعاری است که امید را در جامعه زنده می‌کند و ما به‌عنوان کارگزاران دولت موظفیم افق‌های روشن را آن‌گونه که هست نشان دهیم.

استوار میمندی گفت: این هفته بهترین فرصتی خواهد بود که عملکرد یک‌ساله اخیر دولت تدبیر و امید را منعکس کنیم.

وی از سفر استاندار فارس به شهرستان فیروزآباد در هفته دولت خبر داد و افزود: سوم شهریورماه امسال در فیروزآباد میزبان استاندار فارس برای افتتاح پروژه‌های عمرانی خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزآباد ادامه داد: مسئولانی که تابه‌حال پروژه‌های عمرانی قابل‌افتتاح دستگاه خود را به فرمانداری اعلام نکرده‌اند در نخستین فرصت  آمار طرح‌های افتتاحی را به واحد دفتر فنی هماهنگ کنند.

وی در پایان تصریح کرد: تمام مدیران کارمند نمونه دستگاه خود را به فرمانداری اعلام کنند و در ایام هفته دولت مسئولان موظف‌اند در مراسم حضور داشته باشند.

 در این آیین لشکر محمدی به‌عنوان بخشدار مرکزی جدید فیروزآباد معرفی و از بخشدار مرکزی پیشین شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شیراز ، معارفه ، بخشداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.