سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری استقامت در خصوص برگزاری اردوی مرحله دوم گفت: مسیرهای سربالایی شهر زنجان ما را برای رسیدن به ترکیب نهایی نزدیک می‌کند.

مجید ناصری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دومین مرحله اردو را به دلیل آب و هوای خوب زنجان در این شهر بر پا کردیم و مسیرهای سربالایی آن مکان مناسبی برای تمرینات ورزشکاران است و من و با کادر فنی می‌توانیم به ترکیب نهایی نزدیک شویم .

وی در خصوص دلیل انتخاب شهر بروجن برای سومین مرحله اردوی استقامت بیان کرد:‌ارتفاع منطقه بروجن سبب می‌شود که توان هوازی رکاب زنان ارتقا پیدا کند و آمادگی و آشنایی بیشتری با توجه به مسیرهای اینچئون کسب کنند.

ناصری در ارتباط با تجهیز شدن دوچرخه‌سواران توسط فدراسیون برای بازیهای آسیایی گفت: فدراسیون گروهی را در اروپا برای خرید تجهیزات فرستادندند که چند وقت پیش دبیر فدراسیون برای پیگیری به آن پیوسته بود و امیدواریم تا شروع بازیهای آسیایی بتوانند احتیاجات ما را تامین کنند تا با قدرت در بازیهای حضور پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی استقامت در پاسخ به این سوال که آیا بازی تدارکاتی خواهند داشت یا خیر بیان کرد:‌با توجه به زمان کمی که تا شروع بازیهای داریم پیگیر آن هستیم که نهایتا بتوانیم یک بازی تدارکاتی را داشته باشیم و در حال حاضر منتظر تصمیم ‌‌گیری فدراسیون هستیم تا هر چه سریع‌تر آن را به انجام برسانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار