معاون اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 از ساماندهی صنایع و مشاغل بازار بزرگ تهران خبر داد.

شهرام خلیلی معاون اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: ساماندهی صنایع و مشاغل بازار بزرگ تهران در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور کاهش آلاینده‌های محیط زیست،‌ ارتقای سلامت شهر، افزایش پویایی و چشم انداز‌های بصری، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان در بازار بزرگ تهران در دست اجرا است.

خلیلی اظهار داشت:‌ در این طرح اکیپ‌های ساماندهی بازار بزرگ تهران به منظور ساماندهی صنایع، مشاغل و صنوف مختلف واقع در بازار بزرگ تهران به صورت مستمر در آماده باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ساماندهی صنایع، مشاغل و صنوف واقع در بازار بزرگ تهران، انتقال مشاغل آلاینده و مزاحم به خارج از بازار بزرگ تهران، تعطیلی و تغییر کاربری صنایع، مشاغل و صنوف آلاینده مزاحم، آماده باش اکیپ‌های ساماندهی صنایع، مشاغل و صنوف بازار بزرگ تهران از اقدامات اجرایی این طرح است.

خلیلی خاطرنشان کرد: انتقال 172 واحد آلاینده و مزاحم صنف تابه داران و تفت آجیل و خشکبار از بازار بزرگ تهران به شهرک صنعتی قرچک ورامین از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ساماندهی ، مشاغل ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار