رودهن/

بانک جامع اطلاعات در توسعه شهری و تقویت زیرساخت های مناسب موثر است

معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری شهرستان دماوند گفت: بانک جامع اطلاع رسانی نقش بسیار مهمی در توسعه شهر و تقویت زیرساخت های لازم دارد که این مهم با همکاری مسوولان شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

ˈمجید صفریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن به اهمیت تشکیل بانک جامع اطلاع رسانی اشاره کرد و افزود: این بانک با هدف به روز رسانی آمار، اطلاعات و دسترسی سریع و آسان مسوولان شهرستان در دستور کار قرار گرفته که با همت مدیران منطقه، امید داریم این مهم با کسب اطلاعات دقیق و جامع محقق شود.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که با گسترش استفاده از فناوری های نوین مواجه هستیم، دسترسی به اطلاعات جامع و کامل شهرستانی می تواند بسیاری از دغدغه های کنونی مسوولان و مردم را برطرف کند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری دماوند خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی با توجه به رشد جمعیت، اراده خدمات لازم به شهروندان و فراهم سازی زیرساخت های شهری از اولویت ها است که این بانک می تواند به توسعه منطقه کمک بسزایی نماید و مسوولان منطقه را به سوی داشتن یک برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت هدایت و راهنمایی کند.

صفری در ادامه با اشاره به فرمایشات گوهربار مقام معظم رهبری در خصوص توجه به تکریم ارباب رجوع، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به تکریم و کسب رضایت ارباب رجوع توسط مسوولان بسیار تاکید داشته و دارند.

وی ادامه داد: اگر به دلیل موانع قانونی موفق به انجام کار مردم نبودید ولی باید خدمتگذاری و کسب رضایت آنان را با صبر و بردباری محقق سازید.

این مقام مسوول به اهمیت برنامه های هفته دولت اشاره کرد و از تمامی نهادها خواست تا برنامه ریزی لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های این هفته با توجه به سیاست های مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید داشته باشند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.