نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مردم ما در طول انقلاب اسلامی همواره شاهد توطئه‌ها و فتنه‌گری‌های دشمنان بوده‌اند و این فشارها و تهدیدها تازگی ندارد.

به گزارش حوزه دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در جمع خانواده‌های شهدای طلبه و روحانی شهرستان شاهرود که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده معظم شهدا و عموم مردم شهیدپرور در مصلای نماز جمعه شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای طلبه و روحانی با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر مردمی بودند و با اخلاص و عمل صادقانه رفتار کردند و در دل مردم برای همیشه جای دارند و دولت‌مردان ما نیز باید این ویژگی‌های مهم را در خود نهادینه کنند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر به خاطر آرمان‌های انقلاب و اسلام به شهادت رسیدند و نشان دادند که باید تا آخرین قطره خون بر سر پیمان و اعتقاد خود ایستاد و لحظه‌ای تردید و تساهل و تسامح نکرد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به برنامه‌های دولت در یک سال اخیر بیان کرد: دولت در حال تلاش و خدمت به جامعه است و باید از آنها تقدیر کرد و تلاش آنها را ارج نهاد.
 
وی افزود: دولت در بخش‌های مختلف، تلاش‌هایی را انجام داده که به عنوان مثال در امر سلامت جامعه گام‌های بسیار خوبی برداشته که قابل تقدیر است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه دشمنان در طول انقلاب فشارهای مختلفی به ملت ما وارد کرده‌اند، اظهار کرد: مردم ما در طول انقلاب اسلامی همواره شاهد توطئه‌ها و فتنه‌گری‌های دشمنان بوده‌اند و این فشارها و تهدیدها تازگی ندارد.

وی تأکید کرد: بهترین شاخص برای مبارزه با دشمنان بصیرت و باید با هوشیاری توطئه‌های دشمنان را شناخت و با آنها مبارزه کرد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به راه شهدا و مکتب و سیره آنان گفت: اگر می‌خواهیم بصیرت و هوشیاری لازم برای مقابله با دشمنان را داشته باشیم، باید در مکتب شهدا قدم برداریم که راه فلاح و رستگاری و سعادت جامعه اسلامی ماست.
 
گفتنی است از شهدای طلبه و روحانی شاهرود می‌توان به شیخ محمد تهرانی، شیخ علی مظفری، شیخ علی صائبی، ادریس آبادی و مجتبی صدیقی اشاره کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار