مهمترين عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز شنبه منتشره شده موضوعاتي چون: اطلاعی از دانشمندان دفاعی به آژانس نمی‌دهیم/ بازدید از پارچین موضوعیت ندارد، مصر با ارسال کمک‌های انسان دوستانه ایران به غزه موافقت کرد/ سفر ظریف به عراق، برای عملی شدن شعارها‌، تا کی باید صبر کرد و... است.

مهمترین عناوین خبری امروز باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


اطلاعی از دانشمندان دفاعی به آژانس نمی‌دهیم/ بازدید از پارچین موضوعیت ندارد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/1/2533685_526.jpg

 وزیر دفاع در پاسخ به این سوال که درباره دسترسی به اطلاعات دانشمندان دفاعی ما آیا قبول می‌کنید این اطلاعات به آژانس داده شود، گفت: بحث اطلاعات دانشمندان قبلا هم مطرح نبوده و به هیچ وجه پذیرفته نیست و آن را در اختیار دیگران قرار نخواهیم داد.

حیات کل زمین در تهدید است/ در سابقه خشن قدرت‌های اقتصادی آنچه ذبح می‌شود، طبیعت است
 رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سال‌هاست که مسئله محیط‌زیست به‌عنوان مسئله حیاتی بشر مطرح است و در کنفرانس‌ها و رسانه‌ها بدان پرداخته شده و مقالات و کتاب‌های متعدد در این‌باره نوشته شده است، اما درمان جدی نشد بلکه در برخی وجوه وضع طبیعت به قهقرا رفته است، به طوری که امروز حیات کل زمین در تهدید است.

مصر با ارسال کمک‌های انسان دوستانه ایران به غزه موافقت کرد/ سفر ظریف به عراق

 یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه از سفر وزیر امور خارجه کشورمان به عراق خبر داد.

برای عملی شدن شعارها‌، تا کی باید صبر کرد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/1/2533664_198.jpg

کارگردان سینمای دفاع مقدس مطرح کرد؛ در سینمای "دفاع مقدس" کم کاری‌ می‌شود، تا چه زمان باید برای عملی شدن شعارها صبر کرد.

درگیری "حسن معجونی" با شوهر خواهرش

"حسن معجونی" بازیگر نقش عطا در سریال "شمعدونی" گفت: در این اثر با هوشنگ که شوهر خواهر من محسوب می‌شود مدام در حال کل کل و دشمنی با هم هستیم.

اشک‌های "مریلا زارعی" در سوگ کارگردان "پدرسالار"

 "مریلا زارعی" بازیگر گفت: همکاری من با "اکبر خواجوئی" کارگردان خوب و حرفه‌ای کشورمان، فراتر از یک همکاری در زندگی حرفه‌ای‌ام بود.

موافقت کتبی مصر با ارسال محموله کمک های بشردوستانه ایران به غزه/ اعزام گروه ۶ نفره شامل کادر پزشکی و امدادگر

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/1/2533599_987.jpg

معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر با اعلام این که مجوز ارساله محموله امدادی ایران به غزه از سوی مصر صادر شده است، گفت: بر اساس مجوز قطعی صادره، محموله امدادی هلال‌احمر با یک پرواز از ایران در یکی از فرودگاههای مصر که هنوز مشخص نیست فرود می آید و از آنجا به غزه منتقل می‌شود.

قابل‌توجیه نبودن تأخیرات ایجاد شده در خطوط مترو به هیچ عنوان / تعمیرات در خلوت‌ترین ساعات انجام خواهد شد
 قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: توقف‌های طولانی مدت برخی از خطوط مترو به دلیل عملیات تعمیر و نگهداری بوده و به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

از ستاره‌دار شدن خودروها تا تردد 7 هزار خودروی فاقد استاندارد/ هیچکس واقعیت را نمی‌گوید چهل و سومین برنامه مناظره با موضوع " آخرین دور سفرهای تابستانی 93 " از شبکه یک سیما روز گذشته پخش شد .

بررسی موضوع شرکت بیمه توسعه تا 15 شهریور / سیاست دولت در مؤسسات مالی، بانکی و بیمه شفاف‌سازی است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/1/2533749_548.jpg

 رییس کل بیمه مرکزی گفت: هم اکنون شرکت بیمه توسعه دچار بحران شده است ولی بیمه مرکزی تنها می‌تواند در شورای عالی بیمه مجوز فعالیتش را لغو کند و توان قضایی در این خصوص ندارد اما در حال حاضر بیمه مرکزی بررسی حقوقی و قضایی این موضوع را در پیش گرفته تا راه‌حل را دریابد.

سکه 933 هزار تومان/دلار 3094 تومان/طلای 18 عیار 95 هزار تومان

 امروز بازار سکه در تداوم روند کاهشی از ارزش سکه ها تاحدودی کاست که البته ربع سکه و سکه 1 گرمی ثبات بها را اختیار کردند.

افزایش ضریب ایمنی تردد کشتی ها با تربیت نیروی انسانی متخصص/ افزایش یدک کش وقایق های راهنما
صحرایی گفت: تربیت نیروی انسانی متخصص برای راهنمایی کشتی ها و ارتقء سطح کیفیت خدمات برای کشتی‌ها از جمله اقدامات لازم برای افزایش ضریب ایمنی کشتی ها است.

ژنرال در مظان اتهام "بعضی ها"،امیر استقلال راست می گوید یا "خیلی ها"؟دوران "گفتمان های فیزیکی" گذشته است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/1/2533420_230.jpg

اظهارات جنجالی برخی بازیکنان بر علیه امیر قلعه نویی همچنان ادامه دارد و اظهارنظر توسط حسین کعبی صورت گرفت، و البته پس از آن درگیری امیر حسین صادقی با فامیل قلعه نویی محملی برای این گزارش شد.

پرسپولیس را نبستند، باز کردند

پس از گذشت چهار بازی از باز‌ی‌های لیگ چهاردهم و بازی‌های پرسپولیس هر ناظر بی‌طرفی به این نتیجه خواهد رسید که سرخپوشان دارای مشکلاتی در معماری و ساختار خود هستند.

نفت به قهرماني رسيد
سومین و آخرین مرحله از هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی دووميداني باشگاه‌های کشور روزهای پنجشنبه و جمعه 30 و 31 مردادماه با قهرمانی تیم نفت تهران در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به پایان رسید.

هیچ دولتی بدون پیشگیری نمی تواند وظایف خود را انجام دهد/ نباید از مردم غافل شد






https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/1/2533746_643.jpg




قاضی زاده هاشمی گفت: در حوزه سلامت بدون پیشگیری هیچ دولتی موفق به انجام وظایف خود نخواهد بود، در واقع پیشگیری موثر تنها با خود مراقبتی و آموزش به مردم امکان پذیر است تا به حفظ سلامتی آنها کمک کند.

"نجفی" در دوره قبل از نمایندگان رای اعتماد نگرفته بود/ انتخاب این فرد به عنوان وزیر امکان ندارد
مسلمی نائینی گفت: به دلیل رای نیاوردن در دوره قبلی مجلس، سمت وزارتی در انتظار نجفی نیست و این فرد تنها در سمت سرپرستی باقی می ماند.

مریخ نورد "کنجکاوی" 2 ساله شد + تصاویر
امروز علاقه مندان به علوم فضا در شرایطی دومین سال فرود موفقیت آمیز مریخ نورد کنجکاوی بر سطح مریخ را جشن می گیرند که این کاوشگر یافته های بسیار ارزشمندی را در طول مأموریت خود در اختیار ما قرار داده است.

خاورمیانه در تونل "هرج و مرج": از ماجرای توافق پنهان در سال 1916 برای ترسیم نقشه جدید منطقه تا تولد "داعش"

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/29/2527732_409.jpg

چندین دهه است كه خاورمیانه ، ناخواسته در تونل "هرج و مرج" قرار گرفته است . این منطقه مصیبت‌زده در سال‌های اخیر به دلیل جنگ‌های پروکسی مورد حمایت غرب ناپایدارتر نیز شده است

واشنگتن در اندیشه همکاری امنیتی با تهران است

 یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای مطبوعاتی گفت واشنگتن در اندیشه همکاری امنیتی با تهران است..

گسترده‌ترین بازداشت‌ها از زمان انتفاضه دوم تاکنون/ گرفتاری وزیر خارجه در حمام از ترس موشک مقاومت!
پس از آرامش 10 روزه از آغاز تلاش‌های ميانجيگرانه مصر برای مذاکرات درباره آتش بس دائم در غزه، جنگ غزه با حملات مرگبار رژيم صهيونيستی از روز چهارشنبه ازسر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار