مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: انسجام بین دستگاه‌های اجرایی موجب تسریع در خدمت‌رسانی و اشتغال در استان کرمانشاه می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛داوود یاوری  گفت: انسجام و تعامل بین دستگاه‌های تابعه وزارت، می‌تواند منجر به تسریع در خدمت‌رسانی و اشتغال شود.

یاوری با اشاره به اشتغال‌زایی مشاغل خرد، گفت: با مهارت‌آموزی و در اختیار گذاشتن تسهیلات ارزان قیمت می‌توان مشاغل خرد را در استان رواج داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان با آموزش مشاغل کوچک زمینه‌های لازم را برای اشتغال فراهم کرده است.

به گفته این مسئول، سایر دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب خدمات مطلوب و ارزشمندی را به مردم ارائه دهند.

وی افزود: فرهنگ کسب مهارت باید در جامعه نهادینه شود، چرا که لازمه اشتغال داشتن مهارت لازم است و افراد برای ایجاد اشتغال باید از مهارت‌های فنی برخوردار باشند.

یاوری گفت: در حال حاضر امکانات لازم با شیوه‌های نوین، ابزار و اساتید مجرب در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه برای افراد مهیا شده است

برچسب ها: کرمانشاه ، دستگاه ، تسریع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.