معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از آغاز نام نویسی سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن مرحله شهرستانی در مازندران خبر داد.

حجت‌الاسلام قربانی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری، به برگزاری مسابقات قرآنی در مازندران اشاره کرد و گفت: سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن مرحله شهرستانی در مازندران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان برگزاری مسابقات باید از 21 مهر ماه تا پایان آبان ماه سال جاری مسابقات شهرستانی را برگزار کنند، افزود: مسابقات شهرستانی قرآن کریم در 18 شهرستان مازندران برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از به‌کارگیری داوران برتر استان در مسابقات شهرستانی قرآن کریم مازندران خبر داد و تصریح کرد: داوران مسابقات قرآنی از سوی شهرستان‌ها به معاونت فرهنگی اوقاف مازندران معرفی می‌شوند.

قربانی گفت: داوران قرآنی پس از گزینش و اعلام صلاحیت از سوی معاونت فرهنگی اوقاف مازندران می‌توانند در سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی به قضاوت بپردازن همچنین مکان برگزاری مسابقات قرآنی باید از سوی اداره کل اوقاف مازندران تایید شود.

وی با اشاره به رشته‌های برگزاری این دوره از مسابقات، افزود: سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی مازندران در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور برادران و خواهران قرآنی مازندران برگزار می‌شود، تصریح کرد : مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در مقاطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود.

قربانی از آغاز ثبت‌نام سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی مازندران خبر داد و گفت: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی مسابقات قرآن کریم به نشانی www.quraniran.ir نسبت به ثبت‌نام اقلام کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام مسابقات قرآنی شهرستانی مازندران تا 20 مهر امسال ادامه دارد،افزود: علاقمندان با ثبت‌نام در سایت قرآنی کشور میتوانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند و نفرات برتر مسابقات شهرستانی به مرحله استانی این دوره از مسابقات راه می‌یابند.

 

 

برچسب ها: نام ، دوره ، قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.