طبق اعلام دبیرخانه جشنواره برترین های فناوری نانو، آخرین فرصت متخصصان برای بررسی امتیازات خود در نهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو، 6 شهریور ماه 1393 بوده و پس از آن هیچ درخواستی بررسی نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران ،‌ طبق اعلام دبیرخانه جشنواره برترین های فناوری نانو، آخرین فرصت متخصصان برای بررسی امتیازات خود در نهمین جشنواره برترین‌ها، 6 شهریور ماه 1393 است. 
 
طبق اعلام دبیرخانه جشنواره برترین های فناوری نانو، آخرین فرصت متخصصان برای بررسی امتیازات خود در نهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو؛ 6 شهریور ماه 1393 بوده و پس از آن هیچ درخواستی بررسی نخواهد شد. 
 
گفتنی است کارتابل امتیازدهی از ابتدای تیرماه راه‌اندازی شده است و متخصصان می‌توانند با مراجعه به این کارتابل، مدارک و امتیاز خود را مشاهده کنند. در صورت داشتن سئوال و یا مشاهده اشتباه در امتیازات، موارد را با ذکر کد پیگیری و دلیل اشتباه از طریق سیستم پیام ها در همان کارتابل برای بررسی اعلام نمایند. 
 
توجه به این نکته ضروری است که فقط درخواست‌های ارسالی از طریق سیستم پیام‌ها، بررسی و پاسخ داده می‌شوند و به سئوالاتی که از طریق ایمیل و یا سایر موارد ارسال شوند پاسخ داده نخواهد شد. 
 
ستاد ویژه‌ی توسعه‌ی فناوری نانو، همه ساله متخصصان فعال در حوزه‌ی این فناوری را ارزیابی و برگزیدگان را در جشنواره‌ی برترین‌های فناوری نانو معرفی و از آنها تقدیر می‌کند. امسال نیز نهمین دوره‌ی این ارزیابی انجام خواهد شد که مربوط به فعالیت‌ها و دستاوردهای سال 1392 است.



انتهای پیام/
برچسب ها: فناوری ، نانو ، امتیاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار