معاون اول رییس جمهور با تاکید بر لزوم افزایش سهم گردشگری در اقتصاد ایران، از اعطای تسهیلاتی ویژه به بخش خصوصی و سرمایه گذاران برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کشور خبر داد.

به گزارش گروه دولت باشگاه خبرنگاران؛ اسحاق جهانگیری صبح امروز (دوشنبه) در بدو ورود به فرودگاه اصفهان گفت: در مقطع فعلی طرح‌های مهمی در استان اصفهان در دست اجراست که در این سفر تلاش خواهیم کرد در جلساتی که با مسئولین استان برگزار می‌شود مشکلات و موانع پیش روی طرح‌ها و مسائل مردم استان را مرتفع سازیم.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به جاذبه‌های گردشگری و تاریخی فراوان ایران خاطر نشان کرد: استان اصفهان در این میان یکی از استانهایی است که از ویژگیها و جاذبه‌های متعددی در بخش گردشگری برخوردار است و می تواند سهم عمده ای در جذب گردشگران داشته باشد.

بر اساس این گزارش جهانگیری صبح امروز (دوشنبه) به همراه شماری از وزرا و معاونین دستگاه های اجرایی، برای بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، بازدید و افتتاح طرح احیاء مستقیم شهید خرازی مجتمع فولاد مبارکه و شرکت در جلسه شورای اداری، به استان اصفهان سفر کرده است.

معاون اول رئیس جمهور همچنین قرار است از طرح قطار شهری اصفهان بازدید و پروژه شهر رویاها (بزرگترین پارک بازی مدرن) را نیز مورد بهره برداری قرار دهد.

دیدار با حضرات آیات مظاهری و ناصری از دیگر برنامه های دکتر جهانگیری در این سفر یک روزه خواهد بود.

وزرای صنعت، معدن و تجارت، نیرو، ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور دکتر جهانگیری را در این سفر همراهی می کنند.
 


برچسب ها: جهانگیری ، دولت ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار