مدیر امور بانوان منطقه 5 از اجرای ویژه برنامه‌های دهه‌ی کرامت در سرای محلات منطقه خبر داد.

راضیه کمانی مدیر امور بانوان منطقه 5 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: به مناسبت آغاز دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه تا ولادت امام رضا 6 الی 16 شهریور ماه اداره امور بانوان منطقه 5 در نظر دارد مراسمی از قبیل برگزاری جشن، اردوهای تفریحی، زیارتی، کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه‌های عفاف و حجاب و شب شعر برگزار می‌نمایند. 

وی در ادامه بیان داشت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بین دختران، معرفی و احیاء حقوق و تبیین نقش زنان در جامعه برای دختران و ارتقای سلامت روانی و اجتماعی دختران برگزار می‌شود.
 
مدیر امور بانوان خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این کلاس‌ها به سرای محلات منطقه مراجعه نمایند. 

*برگزاری کلاس‌های آموزشی در سرای محلات منطقه 5
 

قنبری مدیر آموزش شهروندی شهرداری این منطقه گفت: اصلاح الگوی مصرف در گام اول به صلاح رفتار نیاز دارد و اصلاح رفتار نیز نیازمند تغییر وسیع برنامه و استراتژی‌ها است. 

وی افزود: در این خصوص کلاس‌های الگو مصرف ویژه شهروندان ناحیه 3 در سرای محله نفت در دوم شهریور و همچنین کلاس مسئولیت‌پذیری به معنای پاسخگو بودن در برابر خودمان کسی یا چیزی ویژه شهروندان ناحیه 4 در سرای محله ارم برگزار می‌شود. 

مدیر آموزش شهروندی شهرداری منطقه 5 با اشاره به ارتقای سطح آگاهی شهروندان و والدین نسبت به شناخت استعداد و خلاقیت‌های خود و فرزندان از برگزاری دوره‌های آموزشی خبر داد  و گفت: در این خصوص کلاس خلاقیت شهروندی با همکاری ناحیه 3 در سرای محله نفت برگزار می‌شود. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این خصوص کلاس خودباوری اجتماعی و در ضمن اردوی تفریحی جهت بهینه سازی اوقات فراغت جوانان در دستور ناحیه 2 قرار دارد. 

انتهای پیام /

برچسب ها: برنامه ، دهه ، کرامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار