بازیگر مجموعه"انقلاب زیبا" می گوید:بخش اعظمی از جذابیت‌های داستان و نیز از بازی کاریزماتیک کاراکتر من در راه است.

"مجید واشقانی" بازیگر سریال "انقلاب زیبا" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: انقلاب زیبا اثری است که من با بازیگران خوب همکاری داشتم و خوشبختانه در همان سه قسمت ابتدایی مخاطب خود را پیدا کرد.

وی افزود: خیلی از همکاران ما در زمان تصویربرداری و یا قبل از شروع پخش کار معتقدند که اثر ساخته شده با استقبال مخاطبان صورت می‌گیرد که متأسفانه این اتفاق نمی‌افتد.

واشقانی تصریح کرد: انقلاب زیبا اثری مناسبتی نبوده ولی توانست درصد قابل توجهی از نگاه مثبت مردم را جذب کند.

وی با اشاره به موفقیت یک اثر و مقایسه آن با سه رأس یک مثلث، تصریح کرد: با ایفای نقش در پروژه‌های پلیسی، کمدی و معمایی به این نتیجه رسیدم که تهیه کننده، کارگردان و نویسنده سه رأس یک مثلث هستند که حضور حرفه‌ای آنان شرایط موفقیت یک کار را تضمین می‌کند.

واشقانی درباره تجربه رامین عباسی‌زاده تهیه کننده سریال انقلاب زیبا گفت: عباسی‌زاده تهیه کننده‌ای ایست که چند سریال موفق را در کارنامه کاری خود داشتند و به صورت تکنیکال کار خود را پیش می‌برد و همیشه با دکوپاژ دقیق سر صحنه می‌آید.

وی با اشاره به تیم بازیگران اظهار داشت: حضور بازیگران حرفه‌ای باعث شده که داستان انقلاب زیبا مثل یک پازل از جذابیتهای خاصی برخوردار باشد.

واشقانی افزود: انقلاب زیبا بر خلاف دیگر سریالها مخاطب را منتظر نمی‌گذارد تا بعد از 5 قسمت به جذابیت و گره‌هایی دست یابد از همان ابتدا او را درگیر محتوای خاص خود کرد.

وی ادامه داد: حضور آتیلا پسیانی، شقایق فراهانی و مجید مظفری به عنوان بازیگران حرفه‌ای در اصلی‌ترین شخصیت‌های داستان توانستند خوش بدرخشند.

واشقانی با اشاره به ایفای نقش در نقشی که در گذشته آن را تجربه کرده بود، گفت: تجربه ایفای نقش در ژانرهای پلیسی چون هوش سیاه 2 و ماتادور را داشته‌ام و با خواندن چند قسمت ابتدایی تصمیم گرفتیم که پلیسی متفاوت باشم و او سوار بر حوادث ماجرا باشد.

وی تصریح کرد: در نهایت تمام تلاش خود را انجام دادم تا یک پلیس کاریزماتیک را به نمایش بگذارم.

بازیگر سریال هوش سیاه2 ضمن تشکر از رحمان سیفی آزاد و مهدی فرجی تصریح کرد: از رحمان سیفی آزاد مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما که کاملا با جریان فیلم‌سازی آشنا است تشکر می‌کنم و از مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما که هویتی خاص به این شبکه تلویزیونی داده نهایت سپاسگذاری را دارم.

وی خاطرنشان کرد: به همه مخاطبان نوید می‌دهم که تاکنون 5 درصد از جذابیت‌های انقلاب زیبا را دیده‌اند و 95 درصد دیگر از گره‌های داستان انقلاب زیبا نیز در راه است.

انتهای پیام / اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار