رئیس کمیته نامگذاری معابر شهر تهران با اشاره به بی هویتی بیش از 5 هزار معبر در پایتخت از شهروندان خواست تا نام های پیشنهادی خود را به شهرداری مناطق 22 گانه تهران ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مجتبی شاکری ، عضو شورای شهر و رئیس کمیته نامگذاری معابر شهرتهران  با بیان این که بالغ بر 65 هزار معبر در کلانشهر تهران وجود دارد، افزود: از این تعداد حدود 25 هزار معبر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران ندارد و 5 هزار و 900 معبر نیز اصلاً نامی ندارند و شهروندان با نشانه ها آدرس منزل می دهند.

وی در ادامه با بیان این که در تهران 174 محله بدون نام داریم، بیان کرد: برای هویت سازی و شناسنامه دار کردن محله های پایتخت شهروندان می توانند نام های پیشنهادی خود را به شهرداری مناطق 22 گانه تهران ارائه کنند.

رئیس کمیته نامگذاری معابر شهر تهران در برنامه «ره آورد» شبکه رادیویی سلامت با اشاره به بزرگراه امام علی (ع) اظهارکرد: بزرگراه امام علی (ع) حدود 40 پل دارد که بر اساس تصمیم های گرفته شده قرار است 31 پل بزرگراه به نام استان های ایران نامگذاری شود و 9 پل باقی مانده نیز به نام های کوه های بلند و مهم ایران مزین شود.



انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار