مدیر عامل شرکت ایرانسل گفت: ایرانسل توانست سطح توقعات مردم را از اپراتور‌ها بالا ببرد و انتظار ورود نسل 3 و 4 را داشته باشند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، دزفولی مدیر عامل شرکت ایرانسل در مراسم ارتقاء پروانه ارائه خدمات تلفن همراه به نسل 3 و بالاتر گفت: پروژه ایرانسل در نیمه دوم سال 82 آغاز و در دولت هشتم بود و در دولت نهم و دهم توسعه یافت و دراولین دوره دولت یازدهم مجوز نسل 3 و 4 را دریافت کرد.

وی افزود: با اجرای این پروژه 46 هزار شغل به طور مستقیم وغیر مستقیم ایجاد شده و در حوزه کارآفرینی همراه شده و 600 کشور با این پروژه همکاری می‌کنند.

دزفولی در ادامه عنوان کرد: ایرانسل توانست سطح مطالبات و توقعات مردم را از اپراتور‌ها بالا ببرد و امیدواریم با ارائه نسل 3 و 4 همین گونه باشد.

وی تصریح کرد: بعد از گذشت سه هفته از امضای تفاهم‌نامه و آغاز اجرای آزمایشی آن درسطح کشور، دریافت مجوز ارتقای پروانه به سرعت صورت گرفت و شاید برای اولین بار درکشوراست که یک پروژه بزرگ، سریع به بهره‌برداری می‌رسد.

دزفولی در پایان به مزایای اجرای این پروژه اشاره و خاطر نشان کرد: این پروژه زیر‌ساخت‌های لازم برای دریافت الکترونیک و شکبه ملی اطلاعات را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوزه ، کشور ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار