مدیر کل سرمایه گذاری های خارجی وزارت اقتصاد و دارایی گفت:یکی از مهمترین دغدغه های سرمایه گذاران خارجی و ایرانیان خارج از کشور برای سرمایه گذاری در داخل کشور موضوع امنیت سرمایه گذاری است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ ابوالفضل کوده ئی افزود: ما در تلاش هستیم ریسک های مرتبط با امنیت سرمایه گذاری خارجی را تحت پوشش قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذاری خارجی قرار دهیم.

وی گفت: مجوزی که توسط هیت سرمایه گذاری خارجی برای سرمایه گذاری در داخل کشور صادر خواهد شد ریسکهایی همچون ملی شدن و سلب مالکیت و دخالت دولت که منجر به نقض قرار داد های فی مابین طرفین داخلی و خارجی میشود را تحت پوشش قانون مذکور قرار خواهد داد.

مدیر کل سرمایه گذاری های خارجی وزارت اقتصاد و دارایی از حمایت های این سازمان از سرمایه گذاران خارجی، معرفی فرصت های پر سود سرمایه گذاری در کشور است که کمک میکند سرمایه گذاران راحت تر پروژه های مناسب در کشور را انتخاب بکنند.

کوده ئی پتانسیلها و ظرفیت های استان اردبیل در زمینه گردشگری به عنوان یکی از مزیت های نسبی بسیار جذاب در کل کشور دانست و افزود: در زمینه صنعت کشاورزی و صنایع تبدیلی استان اردبیل دارای پتانسیلها ی منحصر به فرد است که نیاز به سرمایه گذاری های فراوان دارد .

وی افزود: سرمایه گذاری در حوزه صنعت و معدن در این استان میتواند برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی پرسود باشد و امیدواریم با بهبود شرایط بین المللی شاهد حضور سرمایه گذاران در سطح بین الملل بخصوص ایرانیان خارج از کشور باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، امنیت ، سرمایه ، گذاری ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.