سرقت معنوی در برنامه زنده "با اجازه" فردا 10 شهریور ماه ساعت 11:40 روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، ناصر فیض شاعر و طنز پرداز، فرشته طایر پور رئیس کانون تهیه کنندگان فیلم ایران، محسن اهوارکی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران و مرضیه عسگری دادیار اجرای احکام کرج از میهمانان برنامه با اجازه در روز دوشنبه 10 شهریورماه هستند.

سرقت آثار هنری و ادبی یک از دغدغه های قشر فرهیخته و هنری هر کشوری است که با توجه به قوانین کشورها متفاوت است در برخی کشورها سرقت آثار هنری و کپی رایت با قوانین سختی مواجه است که سارقان را از این عمل ناپسند برحذر می دارد .  

الهه بهبودی تهیه کننده این برنامه گفت: یکی از ابعاد سرقت، سرقت آثار ادبی و هنری و رعایت حق مالکیت معنوی است که برنامه قصد دارد توجه مردم را به این مالکیت جلب وگوشزد کند که قبح این موضوع کمتر از دیگر سرقت ها نیست.

این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که تهیه کنندگی آن را الهه بهبودی و رضا منتظری مقدم بر عهده دارند. این برنامه دارای 56 قسمت 50 دقیقه ای و گفت و گو محور است که توسط مریم هاشم پور و حسین کلهر اجرا می شود.

برنامه "با اجازه" از منظری تحلیلی، اجتماعی و روان شناسانه مشکلات و مسائل اجتماعی را زیر ذره بین بررسی و واکاوی قرار می دهد و از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 11:40  از شبکه سه سیما پخش می شود.    


انتهای پیام/رس
برچسب ها: شبکه سه ، با اجازه ، شاعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.