نفرات برگزیده به چهارمین جشنواره سراسری «دف، نوای رحمت» توسط هیئت داوران این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، این جشنواره شامل بخش های تک نوازی آقایان و بانوان در رده های سنی 13 تا 19 سال و بزرگسالان و همچنین گروه نوازی است.

براساس آرای هیئت داوران، در بخش تک نوازی آقایان رده سنی 13 تا 19، مبین سهیلی‌فر از رشت، علیرضا فدایی از چهارمحال و بختیاری، میرمحمد برزگر از شهرستان آمل، پیمان افشاری از شهرستان دیواندره به مرحله پایانی این جشنواره راه یافتند.

همچنین در بخش تک نوازی دختران رده سنی 13تا 19 سال،نگار توکلی،پرنیان سلیمانی و سیده شیدا حسینی هر سه از اصفهان، نیلوفر کریمی از یزد، مهناز مهری‌پور از کرمان، الهام السادات جزایری از شهرکرد، غزل رحیمی از اهواز و منا ملایی،ثنا صمدی و پرنیان سلیمانی هر سه از سنندج به مرحله پایانی این جشنواره راه پیدا کردند.

در رده سنی بزرگسالان در بخش تک نوازی آقایان،مهران جابری نسب از کرمان، محمدرضا فهیم گیلانی از رشت، امیرحسین صمدانیان از اصفهان، سامان میمنت از قروه، میثم رنجبری از بیجار و وریا فرجی از شهرستان سقز به بخش پایانی چهارمین جشنواره سراسری دف نوازی «دف، نوای رحمت» راه یافتند.

براین اساس راه یافتگان بخش گروه نوازی نیز گروه نوبانگ از چهارمحال و بختیاری، آفرینش از گرگان، گروه فرید زندی از سنندج، گروه مریم گلسرخی زاده از استان یزد، گروه علیرضا گلستانی از سیستان و بلوچستان، گروه ناله از سنندج، گروه خاک نشین به سرپرستی عباس کیخسروی از سنندج، گروه دف‌نوازان تاوریژ از تبریز، گروه فریاد از کرمان، گروه ویژان از سنندج، گروه فرهاد پورنوروز از سنندج و گروه اخوان به سرپرستی مسعود مرادی از سنندج معرفی شدند.

لازم به ذکر است چهارمین جشنواره سراسری دف نوازی «دف، نوای رحمت» به همت حوزه هنری استان کردستان از 19 تا 21 شهریور ماه در سنندج برگزار می شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: جشنواره ، دف ، نوای رحمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محیا
۱۹:۲۹ ۱۵ دی ۱۳۹۳
اگر تعصب رو کنار میذاشتن و داوری صحیح انجام میشد، حتمن غیر کرد ها هم دیده میشدن و رتبه میاوردن!!
پارتی بازی تا کجا!!!!