رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از درخشش بانوان رزمی‌کار قم و موفقیت آنها در کسب 6 مدال رنگارنگ مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از درخشش بانوان رزمی‌کار قم و موفقیت آنها در کسب 6 مدال رنگارنگ مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

جواد محمدزاده اظهار کرد: یکی از مهمترین اعزام‌های هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به مسابقات رزمی قهرمانی کشور با درخشش بانوان قمی در مسابقات سبک کیک بوکسینگ فول کنتاکت بین‌المللی همراه بود.

وی ادامه داد: تیم اعزامی بانوان قم با کسب مدال‌های رنگارنگ از مسابقات سبک کیک بوکسینگ فول کنتاکت بین‌المللی به قم بازگشت، در حالی که این تیم حتی این شانس را داشت که بیشتر از این مدال کسب کند و موفقیت‌های بیشتری نیز به دست بیاورد، چون کادر فنی و نفرات بسیار آماده‌ای همراه تیم بودند.

وی خاطرنشان کرد: مدال‌هایی که توسط تیم بانوان قم در این دوره از مسابقات کسب شد، توسط 5 رزمی‌کار رده سنی بزرگسالان و یک رزمی‌کار رده سنی جوانان به دست آمد تا تیم اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی قم یکی از موفق‌ترین دوران حضور خود در مسابقات رسمی این سبک را تجربه کند.

محمدزاده با اشاره به مدال‌های کسب شده توسط تیم بزرگسالان قم در اوزان منهای 55، 60، 65، 70 و به اضافه 75 کیلوگرم یادآور شد: از جمع مدال‌هایی که توسط تیم اعزامی بانوان قم به این پیکارها کسب شده، سه مدال رنگ طلایی دارد و سه مدال نقره نیز کسب شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.