ریاحی فر گفت: ماه‌های شهریور،‌ مهر و آبان مصادف با ماه‌های حرام قمری ذی‌القعده، ذی الحجه و محرم هستند و از صاحبان خودرو تقاضا داریم هرچه سریع‌تر نسبت به تهیه الحاقیه بیمه شخص ثالث اقدام کنند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مهدی ریاحی‌فر،‌ عضو هیأت مدیره ناظر بر حوزه اتکایی و امور بین الملل بیمه ایران، گفت: بیمه‌ها یک شاخص رفاهی در جامعه محسوب می‌شوند و عدم آگاهی مردم نسبت به پرداخت حق بیمه خسارات جبران ناپذیری را متوجه افراد می‌کند.

وی در ادامه گفت:  ماه‌های شهریور،‌ مهر و آبان مصادف با ماه‌های حرام قمری ذی‌القعده، ذی الحجه و محرم هستند و از صاحبان خودرو تقاضا داریم هرچه سریع‌تر نسبت به تهیه الحاقیه بیمه شخص ثالث اقدام کنند.

عضو هیات مدیره بیمه ایران در خصوص طرح بیمه "مان"،‌ گفت: بیمه زندگی "مان" مخفف ماندگاری، اطمینان و نشاط است که با ارائه طرح جدیدی در بیمه، بیمه نامه انفرادی زندگی را به بازار عرضه می‌کند، در این بیمه شرایط سنی ملاک نیست و شامل همه گروه‌های سنی از نوزادی تا بزرگسالی می‌شود و همه افراد می‌توانند به یک میزان از مزایای این بیمه بهره‌مند شوند.
 
ریاحی‌فر با اشاره به اینکه ایران رتبه 37 پرداخت حق بیمه را در جهان دارد، بیان کرد: طی آمار اعلام شده در سال 2012 کشورهای آمریکا بیش از هزار میلیارد دلار، ژاپن 653 میلیارد دلار، انگلیس 322 میلیارد دلار و ایران 12 میلیارد دلار حق بیمه دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیمه ، ایران ، الحاقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار